شناسه خبر : 83092
سه شنبه 11 خرداد 1400 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی کمیسیون خارجی:

ایثارگری نماد برجسته ایران در جهان است

فاش نیوز - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ایثارگری را نماد برجسته جمهوری اسلامی در تعاملات بین المللی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفظل عمویی نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با یاد آوری خاطره رشادت‌های ملت ایران و قشر خستگی ناپذیر ایثارگر در صحنه‌های داخلی و خارجی خاطر نشان کرد: ایثار و فداکاری جزء اساسی فرهنگ دینی و ایرانی ماست، از این جهت مورد اقبال مردم است و به عنوان عضوی از کمیسیون سیاست خارجی از آن حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ایثارگران بخش مورد احترام جامعه ما هستند و مطالبات آن‌ها در مجلس شورای اسلامی مورد توجه همکاران من به خصوص در مجلس یازدهم است. در همین چارچوب فرهنگ ایثار و شهادت امروز فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نشده است بلکه با توسعه این فرهنگ، شاهد این هستیم که این جزء اساسی در فرهنگ دینی امروز در کشورهای مختلف جهان به عنوان نماد برجسته در مبارزه با اشغالگری، زورگویی استکبار است.

نماینده مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر این مبنا، نماد ایثارگری ملت ایران به عنوان عاملی برای ارتقاء روحیه مبارزه با زورگویی استکبار گرانه همچنان در کشور‌های منطقه جهان و خاورمیانه اعم از یمن ، فلسطین و سایر نقاط جهان مطرح است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi