شناسه خبر : 83411
چهارشنبه 26 خرداد 1400 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری از اقدام خودجوش یک برادر شهید برای تبلیغ آیت‌الله رئیسی

با نزدیک شدن به زمان پایان زمان تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه، تبلیغات کاندیداها در ستادهای انتخاباتی رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و ...

فاش نیوز - با نزدیک شدن به زمان پایان زمان تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز پنجشنبه 27 خرداد ماه، تبلیغات کاندیداها در ستادهای انتخاباتی رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و بر شور و شوق مردم برای شرکت در این آزمون بزرگ افزوده است.

به گزارش خبرنگاران ما از سراسر کشور، برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استان ها، به اشکال مختلف، فعالیت انتخاباتی خود را ادامه داده و برخی نیز به تبلیغات در ستادهای خود اکتفا کرده اند.

در این میان برخی افراد به صورت خودجوش و از امکانات شخصی خود اقدام به تبلییغ و معرفی و شناساندن نامزد انتخاباتی مورد نظر خود کرده اند.

غلامحسین مصلح از صاحبان شرکت حمل و نقل خلیج فارس که برادر شهید نیز می باشد، با استفاده از امکانات خودرویی خود در شبکه حمل و نقل، و نصب و الصاق تصاویر و بنرهای مربوط به آیت الله رئیسی، به تبلیغ و حمایت از این کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در نقاط مختلف کشور پرداخته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi