شناسه خبر : 83459
یکشنبه 30 خرداد 1400 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حماسه حضور انتخاباتی جانبازان در قاب تصویر

ایثارگران، و به ویژه جانبازان سر افراز، با وجود وضعیت خاص و دشوار جسمانی خود، عاشقانه در پای صدوق های رای حضور یافتند تا الگویی از در صحنه بودن، با وجود مشکلات عدیده ای که علاوه بر مسایل و مشکلات کلی جامعه دارند...

فاش نیوز - همزمان با حضور پر شور ملت ایران در پای صندوق های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، جامعه ایثارگری نیز با حضور پر صلابت خود بار دیگر عزم خود را برای حمایت از نظام اسلامی و پایبندی به آرمان های امام راحل نشان دادند.

ایثارگران، و به ویژه جانبازان سر افراز، با وجود وضعیت خاص و دشوار جسمانی خود، عاشقانه در پای صدوق های رای حضور یافتند تا الگویی از در صحنه بودن، با وجود مشکلات عدیده ای که علاوه بر مسایل و مشکلات کلی جامعه دارند، را به نمایش بگذارند!

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگاران ما، حضور عاشقانه جانبازان شیمیایی با کپسول اکسیژن، جانبازان نخاعی گردنی با وضعیت جسمانی سخت خود و دیگر اقشار جانبازان و ایثارگران، در روز انتخابات صحنه هایی از دلداگی عاشقان امام و رهبری را بر لنز دوربین ها رقم زد.

این حضور عاشقانه و ایثارگرانه جانبازان، در بسیاری از حوزه های انتخابیه، باعث دلگرمی مردم بود.

  -

ادای احترام ناظر صندوق رای مسجد النبی به یک جانباز

ادای احترام ناظر صندوق رای مسجد النبی به یک جانباز

ادای احترام ناظر صندوق رای مسجد النبی به یک جانباز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi