شناسه خبر : 83478
شنبه 29 خرداد 1400 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو بازنده انتخابات تا این ساعت!

فاش نیوز - انتخابات سال ۸۸ با بد اخلاقی ها و مواضع رادیکال دو نامزد، در کام مردم تلخ شد و حال آن که آن انتخابات، با مشارکت ۸۵ درصدی مردم همراه بود؛ یکی میر حسین موسوی و دومی محمود احمدی نژاد.
موسوی البته با دشمن بسته بود؛ و احمدی نژاد با همه سوابق خدمت و کسب محبوبیت، بر توسن خود شگفتی و غرور سوار شده بود.

اگر برخی فعالان ستاد فتنه گرای تحریم های اقتصادی را به دولت اوباما می دادند، برخی نزدیکان احمدی نژاد هم مشخصا از سال ۹۰ (شروع تحریم ها) بنا را بر لجبازی با نظام و رها کردن مدیریت اقتصادی در شرایط دشوار تحریم گذاشته بودند.

یک دهه بعد، همین دو نفر که سایه دیگری را با تیر می زدند، در تقلید از ضد انقلاب ورشکسته، هم راه و هم فکر شدند: تحریم انتخابات!

موسوی در موقعیتی پرت و آفساید گونه ایستاد، تا جایی که حتی کروبی و خاتمی هم با وی فاصله گذاری کردند و فقط تندروهای سبز همراه او شدند. اما احمدی نژاد، با دنباله روی خود، خاتمی و کروبی را با همه خیانت های شان روسفید کرد و شانه به شانه موسوی در خیانتش ایستاد!

آیا می شود انسان همه حیثیت و موجودیت و اعتبار خود را مدیون منصب داری (نخست وزیری/ ریاست جمهوری) در جمهوری اسلامی باشد، اما عقبگرد بزند و تبدیل به مهره پیاده بازی دشمنان ملت خویش شود؟

"آسیا بود، ولی راه عمل را گم کرد/ آرد را چرخ زد و چرخ زد و گندم کرد"

| محمد ایمانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi