شناسه خبر : 83588
چهارشنبه 02 تير 1400 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی جانبازان یزد

هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) جانبازان یزد افتتاح و زمین مسکن ایثارگران یزدی واگذار شد.
 
افتتاح ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) جانبازان یزد
ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) جانبازان یزد سه‌شنبه اول تیرماه هم زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام افتتاح شد.
این مراسم به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار یزد، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سه استان یزد، اصفهان و تهران برگزار شد.
محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه جانبازان شهید، به نقش ایثارگران در اعتلای میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: امنیت و آسایش کشور مرهون ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.
استاندار یزد همچنین از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ارائه خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه با حضور مهندس اوحدی در رأس بنیاد شاهد اقدامات ارزنده‌ای هستیم که حل معضل اشتغال و مسکن ایثارگران ازجمله مهم‌ترین اقدامات بنیاد در این دوره است.
استاندار یزد همچنین واگذاری زمین ایثارگران هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت امام علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و دهه کرامت در این مراسم را به فال نیک گرفت و با قدردانی از برنامه‌های خوب بنیاد در راستای رفع معضل زمین ایثارگران، اظهار امیدواری کرد با واگذاری اخیر مشکل مسکن ایثارگران استان دارالعباده یزد حل‌وفصل شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت‌های مجموعه استان به‌ویژه استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی و سازمان همیاری شهرداری‌ها گفت: آسایشگاه جدید جانبازان به همت و تلاش گروهی مسئولان استان با هدف ایجاد محیطی امن و راحت برای عزیزان جانباز احداث‌شده است تا شاید ذره‌ای از بزرگواری آنان را جبران کند.
حجت‌الاسلام عباس زارع تصریح کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 7هزار مترمربع احداث‌شده است که زیربنای آسایش جدید که در 2 طبقه ساخته‌شده، 580 مترمربع است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان در اختصاص زمین مناسب برای ایثارگران استان گفت: خوشبختانه دارالعباده یزد از نخستین استان‌هایی بود که با برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور و ریاست عالی بنیاد برای حل معضل زمین ایثارگران، همراه شد.
حجت‌الاسلام عباس زارع اظهار کرد: با محبت و عنایت وزیر محترم راه و شهرسازی، استاندار و سایر مدیران استان که همواره در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیش‌قدم بوده‌اند، 1200 قطعه زمین برای شهرستان‌های تابعه و 830 قطعه برای شهرک کوثر ایثارگران شهرستان یزد اختصاص یافت که از این تعداد اسناد 422 قطعه زمین به ایثارگران واگذار شد.
در پایان مراسم به‌صورت نمادین اسناد واگذاری زمین به نمایندگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان یزد تحویل شد.
شایان‌ذکر است مرکز توان‌بخشی حضرت ثامن‌الائمه علیه‌السلام با 14 نیروی درمانی و خدماتی وظیفه ارائه خدمت به 24 نفر از جانبازان ضایعه نخاعی استان را عهده‌دار است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi