شناسه خبر : 83763
شنبه 12 تير 1400 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال از فعالیت شرکت‌های ایثارگری در منطقه آزاد انزلی

در مورد مسائل جامعه ایثارگری در حال حاضر دو موضوع بسیار حائز اهمیت است که عبارتند از اشتغال و مسکن و تقریباً این دو موضوع بحث اصلی مبتلابه جامعه...

فاش نیوز - عضو کمیسیون عمران مجلس از حضور و همکاری شرکت‌های تحت پوشش ایثارگران در منطقه آزاد بندر انزلی استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، احمد دنیامالی، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیبان برخی از مسائل و معضلات موجود در جامعه ایثارگری، بر عزم مجلس یازدهم و دولت سیزدهم بر رفع موانع و مشکلات ایثارگران تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع در جامعه ایثارگری بحث اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران است که به صورت قانون در بودجه سال 1400 پیش بینی شده است.

دنیا مالی که خود برادر شهید است و سابقه فعالیت عمرانی دارد ادامه داد:

در مورد مسائل جامعه ایثارگری در حال حاضر دو موضوع بسیار حائز اهمیت است که عبارتند از اشتغال و مسکن و تقریباً این دو موضوع بحث اصلی مبتلابه جامعه است.

نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در این دو بخش ورود کرده و اقدامات و مصوبات خوبی داشته است.

اگر چه امیدواریم بخشی از مشکلاتی که جامعه ایثارگری به آن دچار شده است در دولت سیزدهم حل و فصل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به قانون بودجه سال 1400 و مصوبه قانونی تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران متذکر شد: امیدواریم با اجرای صحیح این مصوبه بخشی از مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری در سال جاری برطرف شود و این عزیزان تبدیل وضعیت شده و به صورت رسمی جذب شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی موضوع مسکن را مورد اشاره قرارداد و افزود: مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون بودجه سال 1400 تسهیلات خاصی را برای جامعه ایثارگری لحلظ کرده است. لذا تلاش می‌کنیم که شرایط مناسب‌تری از لحاظ وضع قوانین مناسب برای این دسته از عزیزان در دولت سیزدهم فراهم کنیم.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه و چگونگی مشارکت شرکت‌های ایثارگری در منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه گیلان قطب کشاورزی است و صنعت در آن کمتر رواج دارد، در بحث منطقه آزاد، عزیزان ایثارگر می‌توانند فعالیت خوبی داشته باشند و مسلماً شرایط بهتری برای آنها در منطقه فراهم خواهد شد. به عنوان نماینده مجلس هم می‌گویم این آمادگی وجود دارد که در این چارچوب حمایت‌های قانونی از ایثارگران در منطقه آزاد به عمل آورده شود.

اینستاگرام
سلام جانبازده درصدشیمیایی ۱۶ماه زمان جنگ ۱۲ماه زمان آتش بس که جنگ بود وحدود۳۰ماه جنوبشرق مبارزه بااشرارباعنوان پاسداردرسال ۷۵ ازسپاه بازخریدشدم چهارفرزنددارم بیکارم جزبیمه دیگه هیچ امتیازی نداریم اگه میفهمیدیم خب مدرک جمع میکردیم چرابه من میگویندچونکه پاسداربودی هیچ مزایایی بهت نمیدیم لطفاپیگیری بفرمایید امثال من کم نیستند
...

ایران هیچ وقت بسامان نمیشود .

زیرا حق کش رایج و

رزمنده ستیزی وافر

تا جایی که بعد این گرانی شدید و

اینکه حقوق همه دو برابر شد بغیر از

جانبازان عزیز زیر ۲۵ % که حقوق نمی گیرند و کمک معیشتی اندک و

نخور و بمیر می گیرند ؟!
که معنی و مفهوم آنست که :

می خواستید به جبهه نروید ‌؟!
حال که رفتید و ایران عزیز را ؛
و اسلام عزیز را ؛
نجات دادید اشتباه کردید .

پس از فقر بمیرید .
با عرض سلام و خدا قوت به مسئولین سایت فاش نیوز و نمایندگان ایثارگر مجلس. ما تعدادی از فرزندان شهدا و جانباز یک موسسه فرهنگی و هنری با مجوز ارشاد به دلیل علاقه وافر به کار فرهنگی به ویزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دایر کردیم. اکثرا فعالیت هایمان نیز در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و حتی گاهی از جیبمان هم خرج کردیم. در ایام کرونا هیچ فعالیتی نتوانستیم بکنیم و هیچ منبع درآمدی هم نداشتیم وهیچ کمک و مساعدت مالی هم از طرف دولت نشدیم .جالب است که علیرغم تمام این موارد، اداره مالیاتی غرب تهران بر خلاف قانون نه تنها موسسه ما رو از مالیات معاف نکرد بلکه برای تک تک اعضای هیات موسس که فرزند شهید هستند مالیات سنگینی حتی بیشتر از صنف های تجاری محل فعالیت موسسه صادر کرد و اهمیتی هم به نامه ارشاد دال بر معافیت نداد.جا دارد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مانند معافیت مالیاتی کارمندان ایثارگر فرزندان شهید و خود جانباز را از مالیات معاف کنند تا اینگونه سردرگم اداره مالیات نشوند.
سلام رییس بنیاد باعرض خسته نباشید محضرجنابعالی باتوجه به اخذ پروژه تبدیل وضعیت فرزند ایثارگران..یک عرض خدمتتان اگر یک نفر کارگر بیسواد درمناطق جنگ فاصله خانه ایشان دویست کیلومتر بود ترک محل کار نکرده باشه ودرمحل کار خود زیر اتش وجنگ با توجه که کارگر بوده میتونسه ترک کار بکنه بیاد در محل زندگیش اسوده وبدون استرس ادادمه حیات بده ایثارگر نیست.درصورتی که ایثارگران وظیفه شما به اجبار رفتن ایشان داوطلبانه به کارش مانده وادامه داده فقط بعلت زدن برچسب کارگر باید این قشر بدبخت از دست شما هم خیر نبینه...بنظرم کار این کارگران بدون نام وبیسواد جهادی بزرگ هست ولی بنظرم بعلت اینکه مثل بعضی ها دنبال مجوز وثبت درخواست اعزام نبودن باید جریمه شوند امیدوارم با دید اینکه خودتان ویا نزیدکانتان این شرایط داشته باشن به این موضوع نگاه کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi