شناسه خبر : 83849
دوشنبه 14 تير 1400 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰% مرودشتی

جانباز ۷۰ درصد استان فارس "حاج محمودعلی بهرامی" پس از تحمل ۳۴ سال عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی، روز گذشته به شهادت رسید...

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد استان فارس "حاج محمودعلی بهرامی" پس از تحمل ۳۴ سال عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی، روز گذشته به شهادت رسید.
 
جانباز ۷۰ درصد شهرستان مرودشت در استان فارس "حاج محمودعلی بهرامی" پس از تحمل ۳۴ سال صبر و بردباری و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت و جانبازی، روز گذشته به شهادت رسید.
 
 بنابراین گزارش پیکر مطهر این شهیدِ سعید، روز گذشته، شنبه ۱۲ تیرماه با حضور جمعی از مسئولین، ایثارگران و جانبازان و خانواده شهید در شهرستان مرودشت تشییع و در جوار دیگر شهدای گرانقدر مدفون در گلزار شهدای روستای گلدشت سفلی به خاک سپرده شد.
 
 جانباز ۷۰ درصد "حاج محمودعلی بهرامی" سال ۱۳۶۶ در بمباران پتروشیمی شیراز بر اثر اصابت ترکش دچار قطع پای راست و آسیب دیدگی در نواحی گردن و هر دو دست شد و به مقام جانبازی نائل آمد.
اینستاگرام
روحت شاد برادر همرزم ❤️❤️
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi