شناسه خبر : 83916
چهارشنبه 16 تير 1400 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آینده خوبی برای ایثارگران در پیش روست

دولت آینده باید با یک ابتکار عمل سریع و اولویت قرار دادن ایثارگران، مشکلات معیشتی و اشتغال جامعه ایثارگری را حل و فصل کند.

فاش نیوز- دولت آینده باید با یک ابتکار عمل سریع و اولویت قرار دادن ایثارگران، مشکلات معیشتی و اشتغال جامعه ایثارگری را حل و فصل کند.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «محد مهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات جامعه ایثارگری و امیدواری مردم و ایثارگران برای روی کار آمدن دولت قوی و انقلابی، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که دولت آینده با یک ابتکار عمل سریع و پیگیری مستمر، مسائل اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم و جامعه ایثارگری را طبق قولی که در انتخابات ریاست جمهری داده شد، به سرانجام برساند.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با آرزوی حل مسائل ایثارگران به خصوص در حوزه اشتغال، افزود: در خصوص ایثارگران ما قوانین خاصی داریم و اگر این قوانین به درستی اجرا شود، مزیت هایی که قانون گذار برای جامعه ایثارگری لحاظ کرده، می تواند برخی از مسائل و مشکلات آنها را برطرف نماید.

 نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با شناختی که از آیت الله رییسی دارم و با توجه به مسئولیت های موفقیت آمیزی که ایشان در طی سال های پس از پیروزی انقلاب بر عهده داشتند معتقدم، بسیاری از مشکلات قابل برطرف شدن است.

 مفتح یادآور شد: امیدوارم آیت الله رییسی در حوزه اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم و جامعه بزرگ ایثارگری در زمان مورد انتظار و نه در طولانی مدت، مشکلات اقتصادی کشور را به سرعت برطرف کند و انتظار داریم که به درستی کارها سر و سامان  بگیرد و این مسائبل در زمان خودش حل شود.

 عضو مجمع نمایندگان استان همدان متذکر شد: من به این موضوع خوش‌بین هستم که آیت الله رییسی می توانند با کابینه قوی خود و همکاری مجلس در جایگاه قوه مجریه به درستی به وظیفه ای که بر عهده دارد، جامعه عمل بپوشاند و در وهله اول مشکلات معیشتی مردم و در مرحله بعد مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل کند

 نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص تعامل قوه مقننه و مجریه تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی، دستگاه های مختلف کشور وظایفی بر عهده دارند و تقسیم وظایف بین سه قوه به خوبی انجام شده است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بر اساس سوگندی که خورده اند وظیفه اعتلای کشور را بر عهده دارند که این امر در چهارچوب تصویب طرح ها و لوایح انجام می شود.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم ادامه داد: قانون اساسی جایگاه های قوا را مشخص کرده که بر اساس آن کارهای اجرایی به عهده قوه مجریه و کار نظارت بر اجرا و تصویب قوانین بر عهده مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. بنابراین تصور می کنم که هر کسی در جای خود کارش را به درستی انجام بدهد، فرآیند خوبی انجام شده و از برآیند آن کارها به نفع مردم خواهد بود.

 مفتح اظهار داشت که دولت اگر در اجرا نیازی به قانون دارد، باید لایحه به مجلس بیاورد و با کارشناسان و سازمان های مختلفی که دارد میتواند بهتر و سریع تر به نتیجه نهایی که می خواهد برسد و افزود: مجلس وظیفه دارد که این لوایح را به سرعت بررسی و تصویب کند و از طرف دیگر نظارت بر کار دولت هم بر عهده مجلس است. اما مهم این است که هر کدام، در جایگاه خودمان به درستی کار را انجام دهیم.

 نماینده مردم استان همدان در بهارستان گفت: البته ممکن است نماینده ای یک نظر تخصصی و کارشناسی و یا پیشهادی در مورد لوایح داشته باشد که می تواند از طریق انتقال به رییس جمهور، وزرا و اعمال در لوایح و طرح هایی که در مجلس تصویب می شود، نظر خود را اعمال کند. ولی دخالت در کارهای یکدیگر به ضرر مردم تمام خواهد شد.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که چقدر دولت اینده با معرفی کابینه مناسب با حماینت مجلس می تواند وضعیت نامناسب معیشتی را تغییر دهد؟ اظهار داشت: انتظار ما این است که دولت این موضوعات را مد نظر قرار دهد. هر چند که در سخنرانی و مناظرات نامزدها در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رییسی قول بر طرف کردن مشکلات و موانع را دادند. موضوع مهم این است که هر کسی وظیفه خود را به درستی انجام بدهد و مجلس و دولت در کار یکدیگر دخالت نکنند .

 فرزند شهید مفتح در پایان تاکید کرد: ما انتظار داریم که در دولت سیزدهم آینده خوبی برای ایثارگران رقم بخورد. امیدوارم  دولت در حوزه اقتصاد و به خصوص حل مشکلات معیشتی مردم و جامعه ایثارگری، در زمان مورد انتظار و نه در مدت زمات طولانی،اقدام کند.

*معرفی

پایان

اینستاگرام
آقای مفتح سن خودت به عنوان فرزند شهید چقدر است33سال از جنگ می‌گیرد ما فرزندان شهید بزرگ شدیم اشتغال دیگر برای ما زیاد معنی نمی‌دهد ولی در این 40سال موسسه اندوخته شاهد سهام فرزندان شهید را نابود کرده است چرا هیچکس از آن صحبت نمی‌کند 40سال است زمینهای سرمایه گذاری شاهد بروز رسانی نشده است امروز اگر تجدید ارزیابی بشود مشکل فرزندان شهید حل میشود فقط یک زیر مجموعه شرکت شاهد عمران و توسعه شاهد 3میلیارد دلار بله دلار امروز زمین در کشور دارد که 40ساله خیری به فرزندان و همسران شهید نرسانده از شما به عنوان یک فرزند شهید میخواهم که طرحی به مجلس بدهید تا این موسسه را وادار به تجدید ارزیابی دارایی بکند فقط یک زمین چمستان 400هزارمیلیار تومان زمین پاداش اهوار800هزار میلیارد و هزار زمین دیگر در کشور این شرکت عمران و توسعه شاهد دارد تو را به خاک ارواح شهدا رسیدگی کنید
برادر عزیز اباذر شما صدبار دیگر هم که مشکل سهام فرزندان شهدا وبقیه ایثارگران را مطرح کنی نتیجه ای حاصل نمیشود جناب مفتح خودشان که از پل گذشته اند بقیه را هم که سواره از پیاده چه خبر دارد چند سال است ایشان وبقیه نمایندگان ایثارگر که تعدادشان بسیار زیاد است وفراکسیون ایثارگران را هم تشکیل داده اند که با این مزید مناسب توان انجام خدمات مناسب به ایثارگران را داشته اند کافی است لایحه بدهند وطبق وظیفه ذاتی نمایندگان پیگیر اجرای آن در دستگاه های اجرایی باشند 43 سال گذشته و خدمات اشتغال مسکن ومعیشت بزرگترین مشکلات پیش روی ایثارگران بوده است شما حساب کن برای شما این چقدر محقق شده برای بنده حقیر که نه اشتغال نه مسکن ونه معیشت هیچکدام البته که خدا بزرگ است وانسان با تلاش وتحصیل به خواسته هایش خواهد رسید و ما بدون منت این عزیزان گلیم سنگین خود را از آب بیرون کشیدیم اما این عزیزان فقط وفقط شعار دادند و پیگیر نشدند همین سهام شاهد که میفرمائید این هم که با بی تدبیری مسئولان در بورس به باد فنا مطلق رفت من مانده ام دوستان با چه رویی باز وعده سر خرمن میدهند عزیزان ملاطفت نیستند که فرزندان شهدا شیرخواره هایشان الان فرزند دار هستند واین عزیزان هنوز اندر خم یک کوچه اند بهتر نیست بجای وعده سرخرمن به وظایف ذاتی مجلس که نظارت دقیق بر کار دولت است را در دستور کارقرار دهند وان شاا... هنگام محصول دادن کاشته ها ذینفعان را در جریان قرار دهند ما فرزندان شهدا که حمایت دولت ومجلس ومردم ومسئول را داشته ایم حال دلمان خوب نیست در عجبم مستضعفان و عوام چگونه در این وانفسا ارتزاق میکنند فرهنگ ایرانی اسلامی که فبها سیاست خارجی هم به کنار حداقل وضعیت معیشت هموطنان را مرتفع فرمائید شما را به خون شهدا بگوش وبهوش باشید فرصت ها با سرعت زیاد دارند میسوزند جناب مفتح وبقیه عزیزان ایثارگر مجلس باور فرمائید دیگر پایان دولت سیزدهم دیگر در حوصله ما وهیچ انسان آزاده ای نیست که ببیند عمر دولت باز تمام شد و جز شعار چیزی باقی نماند آقا جان بگوش آقا جان بهوش .........
امیدوارم چنان شود .
.در دولت رییسی توقعات بالاست چون در گذشته قصور زیاد بوده.ابتدا حقوق بازنشستگان با شاغلان یکسان شود .ریسی از دستگاه عدالت منتقل به اجرایی شده .و تجربیات ضد فساد وظلم ستیژی دارد
سلام.وقتی هنوز مجلس و دولت فرق" ماده38"قانون جامع خدمترسانی به ایثارگران با"تبصره ماده38" همان قانون را نمیدانند ماایثارگران چه کارکنیم؟،هرجامیریم میگن خب ماده38که داره احکامش صادرمیشه وشماازبنیادحقوق میگیرین، و مادوباره میگیم آقای نماینده مجلس یا آقای دولت یا آقای بنیاد ما تبصره ماده38 هستیم و بامشمولین ماده38 فرق داریم میگن: بروآقاجون سرماروبدردنیار، و واقعا تاحالا نفهمیدند یا براشون جانیفتاده که"ماده38 "مربوط به بنیادهست و "تبصره ماده38" مربوط به ساتا .و بدترازهمه خودهمین جانبازوآزاده، که ماده38 با تبصره38 را باهم قاطی میکنن. بسیجیان آزاده جانبازمشمول تبصره38 بلحاظ همین پیچیدگی مصوبات و تبصره ها تابحال ازحقوق قانونی محروم مانده و آن مقداری که ازسال96تابحال احکامشون صادرشده بازهم ناقص است و معوقات حقوقشان هم پرداخت نگردیده و آن تعدادکه مقداری دریافت کرده اند مشخص نیست برچه مبنایی هست، برمبنای حقوق سال91 یا طبق آخرین حکم حقوقی، که البته معوقات بایدبراساس آخرین حکم حقوقی پرداخت گردد. دولتهای زیادی آمدند و رفتند اما حقوق قانونی آزادگان وجانبازان دفاع مقدس پس از31سال هنوز معلق و نیمکاره مانده است، واقعا مسئولین چگونه میتوانندادعای تدین ومسلمانی و پیرواهل البیت علیهم السلام و انقلابیگری داشته باشند وقتی حق قانونی فداکارترین عناصرانقلاب وکشور را نادیده میگیرند و ازکنارش میگذرند؟،اگرازایثارگران خجالت نمی کشید لااقل ازخداوندبترسید و شرم داشته باشید، شایدهم اصلا.....، لااله الاا... .
جناب آقای مفتح،شماکه هزارماشاءا...همیشه درمجلس هستید، واقعا شماکه خوب میدانیدحق وحقوق قانونی آزادگان وجانبازان دفاع مقدس معلق مانده و بعضاهم که اجراشده ناقص هست چرا با فراکسیون ایثارگران اعتراض جدی و عزم و اراده نمی کنیدتا این مهم به سرانجام رسد؟.واقعا ازفراکسیون ایثارگران تعجب میکنیم که درمجلس راس امور هستند و قانون جامع خدمترسانی به ایثارگران درست اجرانمیشود؟، معلوم میشه این فراکسیونها فقط برای لابی و ابزارفشاردرجهت منافع دارودسته خودشان است، بنام ایثارگران فراکسیون درست میکنند و معلوم نیست به کام چه کسانی میرود. بعنوان بسیجی آزاده جانباز دیگرامیدی به امثال شماکه عنوان ایثارگری را یدک میکشید و درمجلس راس امورکشورهستید نداریم، ازماکه گذشت، فرزندان ما و نسلهای بعدازما هرگزامثال شمایان را نخواهندبخشید، لااقل فکری بحال شب اول قبر و عالم برزخ و حساب وکتاب قیامتتان بکنید،اگربه عالم باقی اعتقاددارید.
ناامید از این آینده
این آینده خوب را ازهمان سالهای69 و76و80و84و88و92و96 وعده داده بودند اما نشد.آینده خوب یعنی اجرای دقیق ودرست قانون، آینده خوب را کسانی میتوانندرقم بزنند که ادعای انقلابیگری و تقوی وتعهدنداشته باشندکه بعد عمل نکنند. مردم مدعی نمیخواهند، مردم اجرای درست قانون را میخواهند. اگراین 4سال یعنی 1400تا1404 را خوب عمل نکنید واویلا داریم، این 4سال را خواهشا بدون دعواهای حزبی وگروهی وبدون ادعاهای توخالی،سعی کنیدلااقل آبروی اسلام را حفظ کنید، کاری نکنید سلطنت طلبان و منافقین ولیبرالها به ما بخندند و بگویند دیدیدنشد،دیدیدنتونستید. خواهشا هرکاری میکنید فقط آبروی اسلام و امام(ره)را نبرید، دستمان به دامنتان.
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب آقای مفتح، درست است دولت انقلابی حاج آقا رئیسی به نظر بسیاری از اقشار مردم حتماً خوب عمل خواهد کرد ولی جناب مفتح مگر مجلس یازدهم انقلابی نیست وبیش ازیکسال هست که بر کرسی های سبز بهارستان تکیه زده ایدچرا شما نمایندگان انقلابی درست به وظایفتان عمل ننموده اید... و دولت را ملزم به اجرای قوانین نکرده ایداینجاست که آدم شک میکند نکنددست نمایندگان خانه ملت با دولت بی تدبیر در یک کاسه هست چراکه در طول یکسال گذشته هیچ قدمی در رفع مشگلات جانبازان برنداشته اید هرچندکه جای بسی تأسف برای جانبازان ومایه ننگ برای دولت جناب روحانی که پس از گذشت بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس هنوزمشگلات داشته باشیم، کاش به جمله امام خامنه ای گوش داده چرا که بارها حضرت آقا فرموده اند همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان، جناب مفتح دولت پرزیدنت فریدون که جز نیشخند وشعارهای فریبنده کاری انجام نداده ونمایندگان هم که هیچ و....
زرشک
آینده خوب ؟؟°!!!
ما آدم های با تجربه ای شدیم توی این چندسال وعده و تمسخر برای همین !!!!
آینده ما مال شما ببینیم مطمئنا حالا می شود به آینده خوب امید وار بود.
ما هم بغیر از حرفهای ما سرگرمی دیگری نداریم .
سال سال این چند سال امسال پارسال پیارسال.
هر سال میگیم دریغ از پارسال.
وعده وعید که میدید .
دل خوش براش آوردید .
جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان از صبورترین قشر جامعه هستند که با گذشت سالها از پایان جنگ و با بالا رفتن سن با اوج مشکلات جسمی و روحی زندگی برای آنها و خانواده‌ها سخت شده است.بسیاری از آنها همچنان زیر 20 درصد جانبازی دارند که خدمات چندانی به آنها تعلق نمی‌گیرد.
چند سال پیش در کمیسیون اجتماعی مجلس طرح حداقل جانبازی برای جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان 25 درصد تعیین شد و برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد که متاسفانه بی‌نتیجه ماند و همچنان در راهروهای مجلس و کمیسیون خاک می‌خورد و تا کنون پیگیری‌های این جانبازان نتیجه‌ای نداشت.
خواهشمندیم مشکل درصد این گروه از جانبازان را با جدیت تا تصویب و رسیدن به نتیجه پیگیری بفرمایید.خودتان مستحضر هستید که مشکلات شیمیایی و اعصاب و روان نه تنها هرگز خوب نمی شود بلکه با بالا رفتن سن این عزیزان شدت بیشتری هم می‌گیرد ولی متاسفانه بسیاری از این عزیزان به دلیل نقص قانونی همچنان درصدی بین 5 تا 20 دارند.پیگیری‌های جهادی شما در زمینه های مختلف نتیجه مطلوب داشته امید داریم در این مورد خاص هم خبری خوش به جانبازان برسد.
مصوبه مجلس شورای اسلامی۱۷/آذر/۱۳۹۲ به شرح ذیل
حداقل درصد جانبازان اعصاب، روان وشیمیایی

حداقل درصد جانبازی جانبازان اعصاب، روان و شیمیایی "۲۵ درصد" تصویب شد.

کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود، حداقل درصد جانبازی، جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی را ۲۵ درصد تعیین کرد.

فرج‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: امروز طرح ناظر بر تأسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (غیردولتی) بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید و در نهایت به کارگروه برای انجام اقدامات تخصصی و مشورتی ارجاع شد.
وی ادامه داد: در خصوص طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران، بررسی 2 ماده از جلسه گذشته باقی مانده بود و نمایندگان اصلاحاتی در مورد این 2 ماده پیشنهاد دادند که انجام این اصلاحات، به تصویب رسید. طبق یکی از مصوبات کمیسیون اجتماعی، کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی 25 درصد تعیین شد و در مصوبه دیگری چند کلمه به ماده مربوط به جانبازان اضافه شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون، نمایندگان عضو در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده مشخص خواهند شد.

صفحه اصلی > سیاسی سرویس: سیاسی ، تاریخ: ۱۷/آذر/۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲ ، شناسه خبر: ۲۱۴۹۸۵
کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی
جناب آقای مفتح عزیز کدام آینده؟
آینده. شعاری کدام حرف مجلسیان برای من جانباز بیست درصد عملی شد روزی صد بار طلب مرگ از خدا دارم. 4ترم است ادامه درس دکتری را رها کردم چون پول ندارم..... یک پرونده قضایی دارم که خانه 72 متری خود را مجبور به فروش شدم رای از شورا به نفع خود گرفتم چون حق با من بود ولی رفت در مفتح و خیلی راحت و بی استدلال و با نفوذ شکست و فرجام خواهی ندارم..... کدام مشاوره قضایی را به ما می دهید..... مستاجر و 80 درصد حقوق به اجاره می رود .... ماندم از این همه سخن های شما که از سر سیری و راحتی خیالی زنید و با روان و اعصاب ما بازی می کنید بابا دردمان را به که بگوییم...... دیدن یک مقام که درد دل من را گوش کند خیال است بابا مردیم الان چه خدمتی به ما می شود..... همه دروغگویان را به خدا می سپارم.
منم با عرایض خاکپور وررشک موافقم .33سال ازجنگ گذشت هنوز فرزندان ما مهندس4682 شدند ولی بیمار.و....
جناب آقای مفتح خواهشاً شما در مورد ایثارگران حرف نزن. چرا؟ که چون چندین دوره بعنوان نماینده در مجلس سنگ ایثارگری را به سینه زدی. فقط به نفع سود خودت. در مورد کدام قوانین تصویب شده زیر ۲۵/ دفاع کردی تا به سرانجام برسد؟
سلام،آقای مفتح اگر(شماکه چنددوره نماینده مجلس هستی و ازحقوق وامکانات خوبی که مجلس برای خودش تصویب کرده) برخوردارنبودی، ومثل یک ایثارگری که طبق قانون حالت اشتغال قادر به کارنیست وازطرفی هم ازحق مسلم ش محروم است. بخاطرعدم نظارت وعدم پیگیری مجلس نسبت به مصوباتش وعلل دیگر،اینجوری نظرنمیدادی وامیدبه کارهای آینده آقای رئیسی نبودی،وقتی میگیم مجلسی ها هم مقصرندبخاطرنداشتن نظارت ونداشتن پیگیری قوانین تصویب شده شان،شخص شما هم درمظان اتهام هستی اگردردوره نمایندگیت کاری قابل توجه برای رفع محرومیت برای طبقات محروم جامعه عموماًوایثارگران خصوصاًکردی اعلام کن تاملت بداندواگرهم وظیفه نمایندگیت رابه نحواحسن انجام ندادی درصددجبران قصورت باش.واین تذکاربرای همه نمایندگان است.
لطفا شعارندید عمل کنید
نظرمن اینکه یه عده ادمهای رند برای اینکه بقدرت برسندوثروتی رویایی برای خوددست وپاکنندباروح وروان من وتوی به اصطلاح ایثارگربازی میکنندکه جلب توجه کنندوعلا این دقل دوستان که می بینی مگسانندگردشیرینی من وتو پشیزی هم براشون ارزش نداریم برای ماتره هم خرد نمیکنند دوست ایثارگر.جانباز.ازراده وفرزندشهیدعزیزمن اینابه ریش منو شماهم میخندن که چقدرساده لوحیم که حرفهای اینارو باور مکنیم.بقول عزیزی میگفت رفیقان یک بیک رفتند مراباخودرها کردند همه خود دردمن بودندگمان کردم که همدردند.بله من وشمافکرکردیم که دوستند
باسلام.ازاین‌تعجب‌دارم‌که‌می‌دانیم‌ومی‌دانیدکه‌‌خدمت‌به‌جانباز‌فقط
‌‌
فقط‌درحد‌حرف‌است‌‌جلو‌دوربین‌اگر‌لازم‌باشد‌مشخصات‌کامل‌خود‌را‌می‌گویم
تابدانید‌کدام‌خدمت‌برای‌جانباز‌۴۵‌درصد‌قطع‌عضو‌انجام‌شده‌که‌برای۸۰
ملیون‌ایرانی‌دردسترس‌نبوده‌،ماکه‌
همه‌روز‌‌وسال‌بارنج‌ومشکلات‌زندگی‌می‌کنیم.‌کدام‌‌تبصره‌‌وماده‌برای‌ما
حل‌مشکل‌بوده،آقایان‌یاجانبازان‌راسرمایه‌دار‌‌وکارخانه‌دار‌و‌نماینده‌و مدیر
می‌دانند،یامی‌بینند‌وحل‌مشکل‌رابه‌عهده‌خودجانباز‌گذاشته‌اند.کمی‌انصاف
وواقع‌بین‌باشید‌لطفا
دلسوز وفعالانی در ثمر نشاندن حقوق ایثارگران لیست کنید
لطفا دارایی و امکانات و آنچه در این دوران مجلس جمع آوری کردی را بگو
سلام جناب آقای مهندس مفتح نماینده محبوب ومحترم مجلس شورای اسلامی واقعاماجانبا زان چندسالی است مظلوم واقع شدیم کسی صدای مارانمی شنودواگرهم بشنوند جواب مارانمیدهندچرابایددرجمهوری اسلامی باچنین وضعی روبروشویم درصورتی مردم عادی مارا مقصرمیدانندمدعی بر این هستند که همه امکانات جامعه در اختیارماهاقرار میگیرد درصورتی من جانباز۵۵٪باعضویت بسیج به جنگ اعزام شدم ۲۰ماه نیم حضورداوطلبانه به جنگ رفتم هنوزپسرانم بامدرک کارشناسی در دانشگاه دولتی بیکارهستندشهداوجانبازان ماتا کشوری آبادوآزاد داشته باشیم خداراشکرشهداوجانبازان راه خودرادرست رفتنداماواقعایک عده ازمسولین خیلی درحق ما بی انصافی کردند،بنده نمیدانم به کی مراجعه کنم دردخودم را به چه کسی بگیم تاگره کارمان با بشه من چرابنده نبایدحقوق جانبازی نداشته باشم بنده فقط حقوق فرهنگی رادریافت می کنم وسلام چراسپاه به جانبازان بسیجی حقوق نمیدهندواقعااز محضرحضرتعالی بعنوان فرزندشهیدبزرگوارشهیددکترمفتح تقا ضاداریم این مشکلات ماوبیکاری فرزندان ماراپیگیری فرمایید اجرکم عندالله
بنام خدا
هرچه گشتم در این شهر و دیار ندیدم اهل دلی که بداند غم دلتنگی و تنهایی ما را بجز شهدا و اهل بیت ائمه اطهار و خداوند خدایا تو شاهدی که از سال ۶۷به بعد روزی نبوده که بگم خوشا بحال شهدا خدایا چرا من حقیر شرمنده خودت و خانواده و خلقت روز به روز بیشتر میشم ای کاش فوت مادر و پدر نمی دیدم ای کاش روز به روز روحم سنگین تر نمی شد خدایا تو شاهدی وتو میدانی چه حالی دارم نسبت به تبعیض ها نسبت به شرمندگی نزد فرزندان که شغل ثابت ندارند نسبت به اینکه شدم یک جسم متحرک که روحم را عذاب میده خدایا خداوندا آنچنان کن سرانجام کار که تو خشنود شوی و ما رستگار التماس دعا عاقبت بخیر باشیم خدایا مرگ منو جز شهادت رقم نزن
خواهشا ب ماده ۸۷ هم رسیدگی کنید چیشد این ۵درصد جانبازی ۳سال پشتشیگ
آقای پژمان فر زمزمه رفنتان از مجلس شنیده شده قولی که چندسال پیش دادید به جانبازان زیر 25 درصد که امتیازات 25 درصد به آنها تعلق بگیرد یادتان نره
دیگه برای رزمندگان ایثار گر دفاع مقدس عمری نموده که دلشونو‌خوش میکنید.
نبوتی هم که باشه...حالا بایرن وقت..جانبازان پنج درصدبنیاد..ویا درکل..جانبازان زیر بیست درصد باشه..که درین حدود چهل سال فقط اسم جانبازی رایدک می کشند...اگر واقعا..جانبازپنج درصد....جانبازهست و به رسمیت می‌شناسید..پس حق و حقوقشان را هم به رسمیت بشناسید...جانبازپنج درصدبنیاد.......همینطوری جانبازنشده.....ازچندین مرحله سخت پزشکی و کمیسیون رد شده..آنهم درین سالها که سختگیری شدید میکنند..چون قدیمی‌ها براحتی درصدهای خوب گرفتند...اعتقاد دارم پنج درصد حالا مساوی با سی یا سی و پنج درصدقدیم میباشند.المجلس و بنیادخواهان رسیدگی هستیم..چون بخداقسم بااین دومیلیون تومان معیشت...که شایدصدقه هم باشد..نمیشودزندگی کرد...ماهم همرزمان شهدابودیم..اگرحقمان هست..پس رسیدگی بکنید..بعدازمرگمان....هرچه هست مثل حالا برای خودتان....بخورید و بیاشامید..و بچه ها رابفرستیداروپا....ماهم خدایی داریم...درودبه روان پاک شهدا..جانبازان شجاع وطن مان.
سلام.ببخشید من جانباز معسر با حدود یکماه بستری و تنها 13 درصد جانبازی و نفر اول کلاس درس انزمان و همچنین عضو خانواده شهدا ولی بیکار و بیمار و ناتوان هنوز مجرد و خونه نشین این زمان که الان روانی و سربار و در خط فقر بسر میبرم یعنی یکبار دیگر جوان میشم و زندگی ای ولو ساده ای برام درست میشه که دلخوش باشم به وعده های شما برای اینده؟!... یا اون پیرزن 75 ساله ای که هم نامادری شهیدیست که از دوسالگی خودش اون شهید را بزرگ کرده و همچنین هم مادر جانباز و هم خواهر شهید هم هست و همچنین وقتیکه از 20 سال پیش یعنی از بعداز فوت مرحوم شوهرش ، بنیاد شهید اندک حقوقی بهش میداده (و از مرحوم شوهرش هم 9 فرزند دارد) ، الان که از ابتدای امسال یعنی حدود 5 ماهه همون اندک حقوق را به بهانه یه استعلام قطع کرده اند و هی دوباره تقاضای اوردن استعلام جدید را کرده اند دیگر وقتیکه الان 5 ماهه در این شرایط این پیرزن بیمار و ناتوان فقط با قرض زندگیشو گذرانده و یا بخاطر فقر و قطع کردن الکی و بدون برنامه حقوقش که براش شده یه مرگ تدریجی و از لحاظ روحی عملا بیمار و فکری شده ، دیگر اینده براش کی هست و چطور به دردش میخوره!؟... اگه راست میگید خودتون 3 ماه بدون حقوق و البته بدون اینکه پس انداز یا درامد دیگری داشته باشید زندگی کنید!... همه حرفهاتون شده وعده و شعار توخالی و به اسم شهید و جانباز که هیچ حتی به اسم اسلام و عدالت علی ( ع ) با عرض پوزش دارید تیشه به ریشه دین خدا میزنید....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi