شناسه خبر : 84626
دوشنبه 18 مرداد 1400 , 18:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حذف عامدانه رسانه های ایثارگری از نشست خبری رییس بنیاد!

نشست صمیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اصحاب گزینشی رسانه برگزار شد.


در ایام متعلق به بزرگداشت خبرنگاران و شهدای مدافع حرم، نشست مهندس سعید اوحدی با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که حضور رسانه های موثر و مردمی حوزه ایثار و شهادت خاصه رسانه های وابسته به جامعه ایثارگری کشور در این نشست دیده نشد زیرا از ایشان دعوت نشده بود!

 نهادی که متعلق به ایثارگران و خانواده شهدا است و برای این امور پایه گذاری شده، در حالی توسط معاون رئیس جمهور اداره می شود که تغییرات در سطح دولت جدید که با داعیه و حمایت مستقیم ایثارگران روی کار آمده و در قول و عمل و اصالت وامدار ایشان است حتمی است.

 این حذف عامدانه و رفتار نامهربانانه در چنین شرایطی در خوشبینانه ترین حالت، انداختن پوست خربزه زیر پای معاون فعلی رئیس جمهور آنهم در شرایطی است که ایشان توقع حمایت جامعه ایثارگری از خود را داشته  و در برخی محافل از عدم حمایت ایشان از خود گلایه کرده است.


 برگزاری چنین نشستی در شرایط فعلی کشور و با روی کار آمدن دکتر رییسی با شرایطی که به آن اشاره شد، بیش از توهین به شخص رئیس جمهور از جانب معاون فعلی ایشان، توهین به برنامه ریز این جلسه و بدنه ایثارگری کشور بوده است.


 امید است با روی کار آمدن قطعی دولت، بازنگری موثری در انتصابات معاونین در این مجموعه صورت گیرد.

 *گفتنی است شهیدنیوز به نمایندگی از رسانه های موثر عرصه ایثارگری کشور، مراتب را به نحو شایسته به اطلاع دکتر رئیسی خواهد رساند و جوابیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین شخص مهندس اوحدی را (در صورت ابلاغ جوابیه ) منتشر خواهد کرد.

منبع: شهیدنیوز
اینستاگرام
جناب اوحدی خودشان از همین گروه خانواده شهدا هستند .مشک آن است که خود ببوید نه اینکه دیگران بگویند. که بحمدالله ایشان عملکرد مثبت شان را نشان داده اند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi