شناسه خبر : 84677
چهارشنبه 20 مرداد 1400 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پول عکس ترکشتو، بده بیاد!

محمدمهدی - بنده خودم در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۱ مجروح شدم و بعد از حدود سه ماه که از درمانم گذشت، در بیمارستان ۵۰۱ ارتش به علت قطع عصب دست چپ براثر اصابت ترکش در حین عملیات‌ از خدمت معاف شدم‌ وهنوز بعد از گذشت این همه سال با وجود اینکه تمام مدارک پزشکی اینجانب درست و کامل می باشد، نتوانستم از کمیسیون‌ ارتش درصد جانبازی بگیرم‌.

 حدود سه‌سال پیش که‌ امدم برای کمیسیون در تهران، یک نامه‌ای به‌ بنده‌دادن که باید برای تعیین درصد جانبازی و گرفتن هدیه‌ابثار به بنیاد جانبازان شهرمون مراجعه کنم و با گذشت بیش از سه‌سال هنوز بنیاد جانبازان شهرمون‌ بنده‌ رو به کمیسیون پزشکی نفرستادن.

آیا درست است بعد گذشت حدود ۳۸ سال هنوز بنده رو به کمیسیون پزشکی نفرستادند؟ باتوجه به اینکه شاید بیش از ۲۰ بار به تهران مراجعه‌ کرده‌ام و در تهران‌ هم انگار خودمون‌به خودمون‌ صدمه زدیم و مجروح شدیم.

بهتر است به جای این همه شعار الکی کارتون رو درست انجام بدید؟ در تهران می خواهند عکس ار ترکش های ما بگیرن‌، به قیمت ازاد حساب می کنن! بعد که اعتراض می کنی، میگن می خواستین نرین. مگه ماگفتیم برین؟

خجالت می کشی بیایی تهران و در ایثارگران ارتش بگی من جانباز هستم! سالی بنده خودم‌ از این راه دور تا حالا چندین نوبت به تهران آمده‌ ام که‌ تاکنون هیچ نتیجه ای برایم نداشته است.

تازه هنوز تمام مدارک پزشکی اینجانب تکمیل بوده است اعم از صورت سانحه نا مه کمیسیون پزشکی عکس رادیولوژی مدارک بیمارستانی.

ماکه به‌خاطر وظیفمون‌ به جبهه رفتیم اما این رفتار مناسبی با مجروحین جنگی نیست!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi