شناسه خبر : 84846
یکشنبه 31 مرداد 1400 , 08:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحمل رنج اسارت، با وجود قطعی نخاع باورنکردنی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در بازدید از آسایشگاه جانبازان و عیادت از «غلامعلی محمدی» آزاده و جانباز قطع نخاع 70 درصد گفت: تحمل رنج دوران اسارت، با وجود قطعی نخاع باورنکردنی است.
 
تحمل رنج دوران اسارت، با وجود قطعی نخاع باورنکردنی است
احمد گروئی ساردو به مناسبت 26 مرداده ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی همراه با آزاده سرافراز «احمدعلی رمضانی»، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع کرمان با «غلامعلی محمدی» آزاده و جانباز قطع نخاع 70 درصد دیدار کردند.
گروئی ساردو با اشاره به سخت بودن تحمل دوران اسارت افزود: اسرایی که قبل از اسارت و یا در اثر شکنجه‌های دوران اسارت دچار مجروحیت می‌شدند، سختی دوچندانی را تحمل می‌کردند چراکه علاوه بر تحمل شکنجه‌ها باید نبود امکانات درمانی را نیز تحمل می‌کردند. حال اگر جانباز قطع نخاع باشد دیگر این میزان تحمل و استقامت باورنکردنی است.
جانباز و آزاده سرافراز «غلامعلی محمدی» متولد سال 1345 در شهرستان کهنوج است و سال 1362 در عملیات والفجر یک در منطقه فکه، شرهانی و زبیدات از ناحیه کمر توسط تیر مستقیم دشمن مجروح و قطع نخاع شد و با همین حالت به اسارت نیروهای بعث عراق درآمد و پس از 27 ماه اسارت سال 1364 به آغوش میهن اسلامی بازگشت.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi