شناسه خبر : 84916
پنجشنبه 04 شهريور 1400 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بازنشستگی ما درصد پایین ها کمک کنید

م - جانباز ۵ درصد با ۵۵ سال سن و ۲۴ سال سابقه تامین اجتماعی و از آنجایی که شغل قبلی بنده سنگین بوده، ۵ سال هم سنگینی کار خورده جمعا باسنگینی کار ۲۹ سال سابقه تامین اجتماعی دارم. سکته قلبی کرده ام. دیابت بالا دارم.

 از بنیاد معرفی نامه داده به بنده ارائه دادم تامین اجتماعی جهت بازنشستگی همین که معرفی نامه را به رئیس شعبه تامین اجتماعی دادم. گفت یک سال دیگر باید بیمه پردازی داشته باشی تا ۳۰ سال شود، بعد تقاضای بازنشستگی کنی. عودت داده شدم بنیاد. علت را جویا شدم.

 مسئول بنیاد می گوید برو دیوان شکایت کن ۳ سال طول می کشد برو یک سال بیمه را پرداخت کن از طرفی بیکار هستم و از طرفی با وجود قندبالا وسکته وسن ۵۵ سال دیگر کسی به من کار نمی دهد.

از مسئولین تقاضا دارم امثال بنده بسیار هستند ۱الی۲ سال بیمه ارفاق بشود تا ما درصد پایین ها هم بتوانیم آخرعمری بازنشسته شویم و شرمنده عهد وعیال نباشیم.

اخر با کمک معشیت۲۲۰۰ با مخارج بالای زندگی مگر می شود زندگی کرد؟ این حقوق ۲۲۰۰ خیلی قناعت کنیم یک هفته دوام میاوردیم. لااقل شغلی به ما بدهند که توان پرداخت حق بیمه راداشته باشیم. مگر من و امثال ما چقدر میتوانیم عمر کنیم که صبر کنیم؟ مگر با شکم گرسنه میتوان صبر کرد.

اینستاگرام
سلام و رود
از پارسال دی ماه که جهت دریافت کارت ایثار فراخوان دادند در سپاه مدارک هایمان را تحویل دادیم و هیچ رسیدی هم در قبالش به هیچکس ندادند از آن زمان تا کنون که بیش از 9 ماه گذشته هنوز کارت به درب منازل که آدرس و کد پستی بهمراه دیگر مدارک گرفتند نیامده است که نه مشکل من بلکه برای اکثر رزمندگان عزیز نیامده است.
فاش نیوز عزیز لطفا از ایثارگران سپاه تهران سوال و جوابش را در سایتتان قرار دهید.
ظاهرا میگویند کارت نداریم
با تشکر
بنده هفته قبل قریب به 300 هزار تومان با ایاب وذهاب دو بار به مرکز استان وتاییده واسکن وعکس
استان دوبار,
,اقدام کردم .حالا متوجه میشم شما 9 ماه بیش این کار را کردید و
نیامده .
تذکر خوبی بود .
یکی می گفت مراجعه حضوری کردم تهران یک روزه گرفتم .این دیگه وظیفه سپاه هستش که بایستس تسریع کنه .
در قانون تصریح شده جانبازان ( بدون ذکر درصد) می توانند با 50 سال سن و 20 سال سابقه بیمه بازنشسته شوند و تا چند سال پیش هم تامین اجتماعی به این قانون عمل میکرد اما مدتی است که این درخواست ها را سر از خود رد میکند . یا قانون را عوض کنید یا با تامین بودجه مشخص تامین اجتماعی را وادار به اجرای قانون بازنشستگی جانبازان کنید . در ضمن نگویید که بودجه نیست . به قولی که محسن رضایی در مناظرات داد توجه کنید .بودجه هست جاهای دیگر حیف و میل میشود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi