شناسه خبر : 84956
یکشنبه 07 شهريور 1400 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر مادر شهید «مجید شهریاری»

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور دیدار با ایثارگران، حضور در مراسم تشییع پیکر مادر شهید «مجید شهریاری» و شرکت در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به این استان سفر کرد.
 
تشییع پیکر مادر شهید «مجید شهریاری» با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

 حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری صبح روز شنبه 6 شهریور در ابتدای سفر خود به استان زنجان مورد استقبال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از کارکنان این بنیاد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر زنجان ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام بلند شهدا در مراسم تشییع پیکر مطهر مادر شهید والامقام مجید شهریاری از شهدای هسته‌ای کشورمان شرکت کرد.
وی در حاشیه این مراسم گلزارها و مزار مطهر شهدا را دارالشفا خواند و تأکید کرد: همه ما مدیون خون پاک شهدای کشورمان هستیم و هرآنچه امروز از امنیت و پیشرفت می‌بینیم بی شک به برکت از جان گذشتگی‌های این عزیزان به دست آمده است.
آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بر پیکر این مادر شهید و اسوه صبر نماز اقامه کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان زنجان با همراهی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با حضور در منزل شهید والامقام «کاظم امیدی» و «مرتضی مهدیخانی» آزاده و جانباز زنجانی با خانواده این عزیزان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.
علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه آقای مهدیخانی جزو آزادگان موفق استان است گزارشی از اقدامات این بنیاد در طول سال و به‌ویژه 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و ایام سوگواری محرم ارائه کرد.
گفتنی است خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز در این دیدارها به بیان خاطرات خود از شهدا و انقلاب اسلامی پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در ادامه سفر به استان زنجان با حضور در  نشست شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به اهمیت مسئولیت اجتماعی هر فرد در جامعه اشاره کرد و افزود: وظیفه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به جامعه هدف، تکریم نسل ایثارگری است. کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با عمل به رسالت خود و خدمت به جامعه ایثارگری حق شهدا و ایثارگران را ادا کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص جایگاه والای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: ایثار و ازخودگذشتگی خانواده ایثارگران به‌اندازه‌ای ارزشمند و بزرگ است که خدمات ما در برابر آنها کوچک است و این خدمات با فداکاری ایثارگران قابل مقایسه نیست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌های مختلف گفت: بنیاد استان زنجان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
علی کاظمی کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی به صورت پنج سال پیاپی، اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، پیگیری جذب و تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و تامین مسکن ایثارگران در قالب تفاهم‌نامه، اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف از جمله مهمترین اقدامات بنیاد این استان اعلام کرد.
معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در پایان جلسه مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi