شناسه خبر : 84975
دوشنبه 08 شهريور 1400 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از تمبر هنرمند جانباز مرتضی رضایی

تمبر هنرمند جانباز مرتضی رضایی رونمایی شد

تمبر هنرمند جانباز مرتضی رضایی، نگارگر 300 اثر مربوط به شهدای سلامت ،دفاع مقدس و آتش نشان توسط شهردار منطقه2 رونمایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات، شهردار منطقه در دیدار با این هنرمند گفت: جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس ،هنرمندانی هستند که ایثار و از خودگذشتگی را در جبهه ها خلق کردند و امروز هم شاهد هستیم که کادر درمان در جبهه های سلامت ایثار و نوع دوستی را به تصویر می کشند.

او با اشاره به اینکه هنر بهترین ابزار برای اشاعه فرهنگ ایثار است،گفت: آثار هنری به عنوان یک جریان پویا می تواند نقش مهمی در جاودان کردن ارزش ها و از خودگذشتگی های این عزیزان دارد.

شهردار منطقه2 با تجلیل از مرتضی رضایی در نگارگری ایستادگی کادر درمان گفت: شما به عنوان هنرمتدی متعهد با بهره گیری از هنر خود در برابر مقام شهدا ادای دین کرده اید و این نگاه ارزشمندانه شما قابل تقدیر است.

براساس این گزارش شهردار منطقه 2 در دیدار با زوج هنرمند نقاش و خطاط منطقه ضمن رونمایی از تمبر این هنرمند برجسته از خدمات ارزنده این زوج هنری قدردانی کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi