شناسه خبر : 85066
شنبه 13 شهريور 1400 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستوررییس جمهور برای نهضت مسکن سازی ایثارگران

رئیس جمهور پیش از ظهر روز چهارشنبه 10 شهریور ماه در جلسه هیئت دولت با اشاره به پیشنهاد تخصیص زمین ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران، گفت: این پیشنهاد را به فال نیک می‌گیریم و خیلی مناسب است که نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم با ساخت مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان آغاز شود.
 
نهضت مسکن‌سازی با ساخت مسکن برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آغاز شود

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی افزایش آمار واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا را قابل تقدیر اما ناکافی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مقدمات ضروری برای رونق کسب و کارها و بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی، رسیدن به حدنصاب واکسیناسیون عمومی است.
رئیس جمهور تأکید کرد: اخبار خوبی از افزایش واردات و توأمان تولید داخلی واکسن دریافت کرده‌ایم که جای خوشحالی دارد.
رئیس جمهور اضافه کرد: مراکز واکسیناسیون به همت وزارت بهداشت و همکاری نهادهای ذیربط ۲ تا ۳ برابر شده است. امیدواریم با تأمین واکسن‌های مورد نیاز از محل واردات و تولیدات داخلی هر چه سریع‌تر امکان بازگشایی مراکز آموزشی فراهم شود و اگر رسیدن به حدنصاب لازم با تأخیر انجام شود، بازگشایی مراکز آموزشی نیز با تأخیر انجام خواهد شد.

         

وی با اشاره به پیشنهاد تخصیص زمین ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران، گفت: این پیشنهاد را به فال نیک می‌گیریم و خیلی مناسب است که نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم با ساخت مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان آغاز شود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تجربه حضور آمریکا در کشورها و نقاط مختلف جهان گواه آن است که این حضور هیچ‌گاه امنیت‌آفرین نبوده بلکه برعکس مخل امنیت و ثبات و آرامش بوده است، ادامه داد: آمریکایی‌ها با چنین سابقه و عملکردی به جای آنکه در دادگاه افکارعمومی جهانیان پاسخگو باشند، با بهانه‌سازی‌های مختلف به فضاسازی علیه کشورهای دیگر می‌پردازند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
برادران اگه جانبازه که الان قطع نخاعو 70 درصد به بالاستوشهدای مدافع حرم که به فرمایش امام خامنه ای رفتنو شهید شدن و موجب التفات سردار سلیمانی هم بودنبرا همه امکانت باید در الویت باشن ا
با سلام
پس تبدیل وضعیت ایثارگران چی شد جناب ریسی
اگر ایثارگر منبع درآمد نداشته باشه همون خونه رابرای بفروشد برود مستاجر بشه تا بتونه از پس مخارج زندگی بر بیاد …

جناب رییس جمهور تبدیل وضعیت ایثارگران که قولش را دادید چییییییییییییییییییی شدددددددد!!!!!!؟
خسته شددددددددیم
جهت اطلاع ایثارگران عزیز

در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس‌جمهور منتخب، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.
رئیسی در این دیدار با تاکید بر اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ولی نعمتان ما هستند،‌ اظهار داشت: هر خدمتی که نگرانی خانواده ایثارگران را برطرف کند، وظیفه همگانی ما است و باید همه همت و تلاش خود را بکار بگیریم تا دغدغه ها و نگرانی های این عزیزان در بخش های مختلف از جمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود.
رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: لازم است مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران بطور کامل احصاء شده و راهکارهای متناسب با حل و فصل آنها، ارائه و اجرایی شود.
حال سوال افراد زیادی از ایثارگران این است
جناب رئیس جمهور منتخب، شما که رییس قهوه قضایی هم بودید آیا قانون را قبول دارید!!!!؟
شما که این قول ها رو میدهید و این صحبت هارو میکنید !!! چرا هنوز تبدیل وضعیت ایثارگران انجام نشده !!؟؟؟
قانون مدنی قوانین پس از 15روز انتشار در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران لازم الاجرا میباشد
!!!!!!توجه بفرمایند لازم الاجرا!!!!!!!
رییس جمهور پاسخ دهید چرا دستگاهای اجرایی تمکین نمیکنند!!!؟
رییس جمهور پاسخ دهید قول ها و صحبت های جنابعالی در حد شعار است!!؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi