شناسه خبر : 85068
شنبه 13 شهريور 1400 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرباز ناجا ۸ روز پس از اصابت گلوله اشرار شهید شد

سرباز نیروی انتظامی 8 روز پس از اصابت گلوله اشرار شهید شد+عکس

«سرباز امیرحسین دهقان» در درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفت و پس از ۸ روز به درجه رفیع شهادت رسید.

 بامداد پنجم شهریورماه 1400 مأموران پاسگاه عملیاتی پشترود نرماشیر از توابع استان کرمان در راستای تأمین امنیت جاده‌های مواصلاتی بم و زاهدان و کنترل تردد خودروهای عبوری و همچنین با توجه به پیشگیری از وقوع سرقت از باغات این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند و پس از دستور ایست خودروی موصوف به سمت مأموران پلیس تیراندازی کرده و پلیس سریعاً با اقدام مقابله به مثل موفق به دستگیری سارقان و توقیف خودرو می‌شود.

بر اساس این گزارش متأسفانه در این درگیری «سرباز امیرحسین دهقان» بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته و با وجود به تلاش‌های فراوان کادر درمان بر اثر شدت جراحات وارده ساعاتی قبل پس از گذشت هشت روز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

شهید , شهدای نیروی انتظامی|شهدای ناجا ,

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi