شناسه خبر : 85121
دوشنبه 15 شهريور 1400 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در کهنوج

جانشین فرمانده کل سپاه در کهنوج: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران مانعی برای تحقق اهداف دشمنان است.

 سردار علی فدوی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در کهنوج گفت: تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای اسلام صورت گرفته و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، همه خبائث عالم با هم متحد شدند که علیه انقلاب اقدام کنند.

گرامیداشت یاد و خاطره جانباز مجاهد سید مرتضی موسوی در کهنوج

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: آنها فکر می‌کردند خیلی زود می‌توانند به آنچه می‌خواهند برسند و نخست ایادی دست چندم را فرستادند اما فهمیدند انقلاب آنچنان قوت دارد که ایادی دیگر هم که آمدند و جنگ بسیار وسیعی شروع کردند و بعد از جنگ هم شکل خباثت را عوض کردند از پس آن بر نمی‌آیند زیرا انقلاب اسلامی روالی را دارد که آنها نمی‌توانند آن را شکست دهند و دست به تغییر روش‌ها زدند.

وی افزود:انقلاب اسلامی همان اصل اسلام است، مردم محور آن هستند و امام انقلاب نیز سکان دار آن است و به همین دلایل اتحاد دشمنان هم نتوانست ظرف۴۲سال گذشته ضربه‌ای به اصل انقلاب وارد کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره ‌رشادت‌های جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در زمان جنگ و بعد از آن در منطقه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا چراغ راه انقلاب هستند.

 
گرامیداشت جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در کهنوج
منبع: خبرگذاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi