شناسه خبر : 85174
چهارشنبه 17 شهريور 1400 , 08:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استان مازندران ۶۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر دارد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: استان مازندران دارای ۶۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر است.
 
استان مازندران  ۶۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر دارد
 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نخستین نشست شورای استانی نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر که با شرکت این اعضا در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شورای نخبگان استان در سال ۱۴۰۰، بررسی آثار نخبگان، استفاده از توانمندی نخبگان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی نخبگان شاهد و ایثارگر و معرفی آثار برجسته آنان در سطح ملی و ... را از اهداف این نشست برشمرد.
احمدی خاطرنشان کرد: استان مازندران دارای ۶۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر در زمینه‌های علمی، مقالات و ... است.
وی افزود: در این جلسه نظرات اعضا همراه با ارائه راهکار برای تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به تشکل‌های شاهد و ایثارگر در سال جاری مطرح و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین عنوان کرد: همه ایثارگران نخبه هستند و باید ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را در عرصه‌های گوناگون به نمایش بگذارند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi