شناسه خبر : 85235
شنبه 20 شهريور 1400 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توانمندسازی ایثارگران هدف موسسه ایثار

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار هدف این موسسه را توانمندسازی ایثارگران در سه بخش فرهنگی، ورزشی و توانبخشی اعلام کرد.
 
هدف موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار توانمندسازی ایثارگران است

حجت‌اله امانی در شورای استانی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان همدان با گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدا، گفت: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در راستای توانمندسازی ایثارگران ایجاد شده تا بتواند خدمات فرهنگی، ورزشی مورد نیاز را به جامعه ایثارگری ارائه کند. با توجه به شرایط سنی جامعه‌ هدف، آنچه باید اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد، توجه به مسئله‌ توانبخشی جامعه‌ هدف است که برنامه‌ها باید بر همین اساس تدوین شود.
وی با بیان اینکه خدمت برای شهدا و ایثارگران یک تکلیف است عنوان کرد: تمام تلاش در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خدمت به جامعه ایثارگری و کسب رضایت این عزیزان است.
امانی رویکرد مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهادهای زیرمجموعه را همکاری و تلاش هرچه بیشتر برای خدمت و جلب رضایت ایثارگران دانست و گفت: هدف ما توانمندسازی ایثارگران در سه فاز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی است زیرا اعتقاد داریم ایثارگران باید از نظر روحی، روانی و جسمی سلامت و در حوزه توانبخشی توانمند باشند و در حوزه ورزش همه ایثارگران می‌توانند از مؤسسات ایثار به صورت رایگان استفاده کنند و در زمینه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال باشند.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز ضمن خیرمقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهید گرانقدر آیت الله مدنی بر لزوم توجه ویژه به اماکن ورزشی و توانبخشی جهت پاسخگویی به نیاز‌های جامعه ایثارگری تأکید کرد و گفت: برای بهره‌وری و استفاده حداکثری از امکانات و شرایط موجود در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار باید در خدمت به جامعه‌ هدف با عزم جدی و تلاش همه جانبه بتوانیم بهترین شرایط را برای جامعه شاهد و ایثارگر خود فراهم کنیم.
مدیرکل بنیاد استان همدان تصریح کرد: مبنای فعالیت این مؤسسه ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی به ایثارگران است؛ لذا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز خود را جدا از موسسه مجتمع توانبخشی ایثار نمی‌داند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین خدمت را به ایثارگران ارائه دهیم.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi