شناسه خبر : 85679
شنبه 10 مهر 1400 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیحات روابط عمومی بنیاد شهیددر موردبرخی شبهات

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برخی جملات نسبت داده شده به دکتر امیرحسین قاضی‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی را تکذیب کرد.
 

به گزارش «ایثار»، در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: در چند روز گذشته در فضای مجازی و برخی رسانه‌های معاند اقدام به انتشار جملات جعلی مانند «توقعات بی پایان ایثارگران» و «آرزوی شهادت برای ملت ایران» و نسبت دادن آنها به دکتر امیرحسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است که صحت ندارد.
لازم به توضیح است اخبار مرتبط با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار و رسانه‌های رسمی کشور قابل دسترسی است و جامعه معزز ایثارگری و عموم ملت شهید پرور ایران به اهداف این نوع اقدامات در شروع به کار دولت سیزدهم و دوره جدید مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران آگاهی کامل دارند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi