شناسه خبر : 85728
دوشنبه 12 مهر 1400 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست خبری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت

نشست خبری ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با محوریت نقش مقاومت در افول و اخراج آمریکا از منطقه در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

 

نشست خبری ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت برگزار شد نشست خبری ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با محوریت «نقش مقاومت در افول و اخراج آمریکا از منطقه» امروز (یکشنبه) با حضور سردار «محمد طهرانی‌مقدم» دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت و «حسین اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

سردار طهرانی‌مقدم در این نشست، درباره جزئیات این اجلاسیه اظهار داشت: این اجلاسیه چهارشنبه ۱۴ مهر برای ششمین سال متوالی و به منظور تجلیل و تکریم از جریان‌های مقاومت و همچنین تعامل و ارتباط بیشتر با یکدیگر برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در ششمین اجلاسیه میهمانانی از ۲۸ کشور دنیا شرکت می‌کنند، گفت: مجاهدان و مبارزان با امپریالیسم جهانی با محوریت تاثیر مقاومت بر افول و اخراج آمریکا از منطقه دراین اجلاس شرکت می‌کنند.

طهرانی مقدم ادامه داد: سفرای کشور‌های فلسطین، یمن، سوریه، ونزوئلا و وکوبا و همچنین نمایندگانی از سفارت‌های دیگر کشور‌ها در مراسم حضور دارند.

دبیر کل ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت افزود: در اجلاسیه ششم همچون اجلاسیه‌های قبلی از هشت نفر از مجاهدان عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شود. از پدر و مادر علی لندی دانش آموز عرصه ایثار و فداکاری نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی با اعلام اینکه در این مراسم مقامات کشوری و لشکری داخل و بیش از صد نفر از میهمانان خارجی حضور دارند گفت: به منظور استفاده همگانی مردم پخش مستقیم اجلاسیه ششم از سوی سازمان صدا وسیما در شبکه‌های افق و شبکه سه و همچنین شبکه‌های برون مرزی پیش بینی شده است.

طهرانی مقدم اظهار داشت: میهمانان خارجی شرکت کننده باحضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی و گلزار شهدای بهشت زهرا با معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای مقاومت تجدید عهد خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به فرار آمریکایی‌ها از افغانستان گفت: وقتی ما دیدیم آمریکایی‌ها با دست‌پاچگی از افغانستان فرار می‌کنند به یاد فرار شوروی سابق از افغانستان افتادیم که این افتضاح نتیجه کار بزرگ مجاهدان افغانی بود. امروز نیز سالهاست که آمریکایی‌ها این ظلم را علیه ملت افغانستان روا می‌دارند که بالاخره با مجاهدت افغانستانی پا به فرار گذاشتند. بالاخره افول و شکست آمریکا هم فرا رسیده است؛ پس انتقام سخت از آمریکا در پی شهادت سردار سلیمانی و سایر عزیزان همان افول آمریکا و محو اسرائیل از صحنه روزگار است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi