شناسه خبر : 85762
چهارشنبه 14 مهر 1400 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در شب رحلت پیامبر اسلام (ص)و امام حسن(ع):

مراسم عزاداری جانبازان ورزشکار تهران برگزار شد

مراسم روضه و مداحی رحلت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبر، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد و حاضرین در ماتم رحلت پیامبر و امام حسن به عزاداری پرداختند.

فاش نیوز - همزمان با شب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و شهادت امان حسن مجتبی(ع) با حضور جانبازان ورزشکار نخاعی و ویلچری تهران مراسم عزاداری برگزار شد.

به همت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید و با حضور پرشور جانبازان نخاعی و ورزشی ورزشکار تهران، مراسم روضه و مداحی رحلت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبر، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد و حاضرین در ماتم رحلت پیامبر و امام حسن به عزاداری پرداختند.

این مراسم که بعد از تمرینات ورزشی و همزمان با برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء در محوطه بیرونی آسایشگاه بقیه الله(عج) برگزار شد، پس از تلاوت زیبای قرآن کریم توسط یکی از جانبازان، جانباز نخاعی "سیدشمس الدین سیدی" از جانبازان نخاعی و مداح کشورمان در رثای رحلت جانسوز حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به مرثیه سرایی پرداخت و با مداحی خود حاضرین را در غم و اندوه این واقعه تاریخی صدر اسلام فرو برد.

در پایان این مراسم، جانبازان ورزشکار بر سفر احسان نبی مکرم اسلام، حاضر و اطعام شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi