شناسه خبر : 85768
چهارشنبه 14 مهر 1400 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرلشکرموسوی ازیگان‌های رزمی شرق کشوربازدیدکرد

فرمانده کل ارتش با حضور در یگان‌های ارتش در خاش و ایرانشهر، ضمن ارزیابی آمادگی رزمی این یگان‌ها، از طرح‌های محرومیت زدایی ارتش در این شهرها بازدید کرد.

 

سرلشکر موسوی از یگان‌های رزمی خاش و ایرانشهر بازدید کردامیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از روند ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی، رسیدگی به کارکنان، هم‌افزایی و نظام آراستگی پادگان‌ها و منازل سازمانی در خاش و ایرانشهر بازدید کرد.

همچنین با حضور مقامات محلی، طرح‌های محرومیت زدایی ارتش شامل آبرسانی به روستاها، برق رسانی، ساخت بیمارستان‌های حاد تنفسی، کمک‌های آموزشی و سایر اقدامات مردم یاری مورد بازدید قرار گرفت.

افتتاح چندین طرح بزرگ ورزشی، درمانی و عمرانی از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان طی سخنانی اظهار داشت: همه موفقیت‌های ارتش با وجود توان و آمادگی رزمی، امکان پذیر است اما هرگز فراموش نکنیم که نخ تسبیح و موتور محرکه همه اینها، معنویت و روحیه است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi