شناسه خبر : 86030
پنجشنبه 29 مهر 1400 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکلیف قانون واگذاری خودرو به جانبازان باید روشن شود

نماینده ایثارگر مجلس خواستار تعیین تکلیف مصوبه قانونی واگذاری خودرو به جانبازان در سال جاری شد...

فاش نیوز - نماینده مجلس با تاکید بر اجرای مصوبات قانونی درباره ایثارگران در لایحه بودجه سال جاری، از قبیل واگذاری خودرو به جانبازان که اعتبارات و ساز و کارهای لازم آن نیز پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد این مصوبه قانونی با پیگیری های مستمر نمایندگان ایثارگر مجلس یازدهم اجرایی شود.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با تاکید بر اجرای مصوبات قانونی ایثارگران در لایحه بودجه سال جاری تاکید کرد: درلایحه بودجه 1400 مصوباتی از قبیل واگذاری خودرو به جانبازان لحاظ شده است که منابع مالی، اعتبارات و ساز و کارهای لازم پیش بینی شده است و امیدوارم این مصوبه قانونی با پیگیری های مستمر نمایندگان ایثارگر مجلس یازدهم اجرایی شود.

 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که ابتدا باید مصوبات کنونی در حوزه قوانین ایثارگری اجرایی شود و سپس قوانین دیگری به تصویب برسد اظهار داشت: در این چارچوب باید برای سال آینده قانونی تصویب کنیم که واگذاری خودرو به جانبازان زیر 50 درصد تسهیل و به سرعت اجرایی شود.

 نماینده مجلس یازدهم که خود فرزند شهید است؛ با انتقاد از روند طولانی اجرایی شدن قوانین، از جمله واگذاری خودرو به جانبازان متذکر شد: بر اساس قانون، واگذاری خودرو شامل جانبازان50 تا 70 درصد است؛ هرچند که اگر این مصوبه امسال اجرایی شود که هنوز تا پایان سال فرصت داریم- کمک بسیار بزرگی به جانبازان درصدهای بالا خواهد بود.

 عضو فراکسیون های شاهد و ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همین مصوبات قانونی ایثارگران که در قانون بودجه سال 1400 وجود دارد را باید پیگیری کنیم و به سر انجامی برسانیم تا به بقیه موارد برسیم تاکید کرد: به نظر من در مورد سایر مسائل رفاهی، درمانی و مطالبات ایثارگران، رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران باید جلساتی را با نمایندگان ایثارگر مجلس برگزار کند تا به نتایج مطلوبی در تصویب و اجرای مصوبات ایثارگری برسیم.

*معرفی

اینستاگرام
حرف زیاد عمل نیست
چقدر دیگه شعار به ولله خسته شدیم از این همه شعار دادن و هر روز دروغ دروغ دروغ آخه نمیدانم اینا با این همه دروغ میخوان به کجا برسن خدا عالمه
سلام برادر
کلیه مشکلات جامعه هدف رامطرح بفرمایید.
خودروجانبازان25تا49%
سنوات وطلب مرخصی جانبازان حالت اشتغال
مسکن واقعی،،، نه تشریفاتی!
هدیه ازدواج ازدههاسال پیش تابه امروز!
بیمه واقعی
مسکن فرزندان جانبازان25تا49%
حقوق=تورم ساعتی! و...
هفت ماه گذشته ولی انگار نه انگار..... واقعا جای تأسف داره. مجلس انقلابی، دولت انقلابی!!!
آقای عضو فراکسیون شاهد و ایثارگر مجلس
از شما بعید است ! شما چرا ! از دولت سابق در واگذاری خودرو جانبازان را بازی دادند ، این ماه ... آن ماه ! آخر این هفته ... آخر آن هفته !
یعنی شما آقای نماینده مجلس عضو فراکسیون که باید مسئولانی که با زندگی و به شعور جانبازان بازی کردند ، به خاطر کوتاهی و این طرز برخورد ، حالا این قوانین را تفسیر کرده و کوتاهی مدیران را توجیه می کنید ! آخرش هم شما می گوئید : پایان سال !
به والله جای تاسف دارد ، دلمان خوش است نمایندگان ما خودشان از خانواده ایثارگران هستند و مدیری اجازه کوتاهی به خود نمی دهد ! حالا شما دارید کوتاهی آنان را توجیه می کنید .
برای جانبازان ، چه اهمیتی دارد این مجلس باشد یا آن مجلس ! این دولت ، آن دولت !
شما لطفا" همین قوانینی که بقول خودتان منابع مالی و ... پیش بینی شده را جدی پیگیری بفرمائید تا اجرا شود ، سپس به دنبال الویت های بعدی بروید .
همین ! همین که باید روشن بشود کافیست ! خسته نباشید
لطفا" پیگیری شود ، الویت ها با ادبیات شیرین فارسی :
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ، لطف کرده ما را مس کنید .
و مابقی : بماند ...!
والسلام
سلام ، چنانچه جانبازان 25 الی 49 درصد فقط حواله بدون نوبت دریافت کنند امکانپذیر است گرچه طبق قانون نصف مبلغ معاف و نصف مبلغ خودرو وام است لیکن در حال حاضر با کسری بودجه مقدور نیست بنابراین تنها اقدام متصور حواله بدون نوبت خودرو میباشد. از قدیم گفتند سنگ بزرگ علامت نزدن است.
با سلام خدمت تمامی عزیزان انجمن راست قامتان و انجمن جانبازان نخاعی عزیز
بنظر بنده حال که موضوع واگذاری خودرو به جانبازان عزیز به لطف دولت منتفی شد به اقای قاضی زاده باید گفته میشد که حتما همانطور که در رسانه ها اعلام کردند که نیاز به واردات 5 تا 6 هزار خودرو برای جانبازان دارند و این موضوع را رسانه ای کردند همانطور هم در رسانه ها اعلام کنند که این موضوع یعنی واردات خودرو منتفی شده است و خودرویی به جانبازان تعلق نمیگیرد
زیر 25 درصدی هم که باید بروند خودکشی کنندنه؟؟!! ما زیر 25 درصد ایثارگر نبودیم نه؟!! ما هم خدایی داریم احتمالا

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi