شناسه خبر : 86157
دوشنبه 03 آبان 1400 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر جانباز نخاعی، بهمن تاجدولتی به لقاءالله پیوست

خادم الحسین(ع) «حاج غلامرضا تاج دولتی»، پدر جانباز نخاعی "بهمن تاج دولتی" روز گذشته به علت کهولت سن و بیماری کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به لقاءالله پیوست...

فاش نیوز - خادم الحسین(ع) «حاج غلامرضا تاج دولتی»، پدر جانباز نخاعی «بهمن تاج دولتی» روز گذشته به علت کهولت سن و بیماری کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به لقاءالله پیوست.

بنا بر این گزارش، مقارن با تولد پیامبر عظیم الشان اسلام، روح پدر بزرگوار جانباز علیرضا تاجدولتی به دیار باقی شتافت، حاج غلامرضا تاجدولتی که بانی مسجد سیدالشهدا کرج و خادم اهل بیت بود، در شعر و سخنوری زبانزد هر دوست و آشنایی بود، گره از مشکلات مردم می گشود و ترس از مرگ را به سخره می گرفت، روز شنبه اول آبان به خانه ابدی سفر کرد.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم، امروز دوشنبه سوم آبان، از ساعت 11 در بهشت سکینه کرج برگزار خواهد شد و مراسم یادبودی نیز روز چهارشنبه همین هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد سیدالشهداء(ع) واقع در خیابان بیمارستان کمالی کرج منعقد خواهد شد.

بهمن تاج دولتی از جانبازان نخاعی و خیّر تهران می باشد که در دوران تهاجم رژیم بعث عراق به کشورمان به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و براثر اصابت ترکش به ستون فقرات، به افتخار جانبازی نائل شد. وی از جمله جانبازانی است که به صورت مرتب روزهای پنجشنبه با تهیه و اهدای نذری به زوار شهیدا، پای ثابت زیارت همسنگران شهیدش می باشد.

فاش نیوز، مصیبت درگذشت مرحوم حاج غلامرضا تاج دولتی را به خانواده تاج دولتی، به ویژه جانباز بهمن تاج دولتی تسلیت می گوید.

اینستاگرام
دایی بهمن عزیز تسلیت.

روحش شاد و با اولیا و اوصیا محشور باد

به راستی که گسترش آموزه های دینی و خدمت به مردم و گره گشایی از کار دیگران ... را از آن مرحوم به ارث برده ای
بااندوه فراوان خدمت برادر بزرگوارم رحلت پدر بزرگوارتان راتسلیت میگویم امیدوارم بقای عمر شما وخانواده محترمتان باشد خواهر کوچک شما لادن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi