شناسه خبر : 86300
شنبه 08 آبان 1400 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل ازداوطلبان شاهدرتبه برترآزمون سراسری

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری ششمین آیین ملی تجلیل از رتبه‌های زیر ۱۰۰ بدون احتساب سهمیه در آبان‌ماه خبر داد.
 
13 داوطلب شاهد و ایثارگر حائز رتبه دو رقمی آزمون سراسری 1400 تجلیل می‌شوند
محمد‌علی فقیه با بیان اینکه 13 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری امسال توانسته‌اند در یک رقابت کاملاً آزاد و بدون احتساب سهمیه، رتبه‌های زیر 100 کشوری را کسب کنند، گفت: موفقیت‌های فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون‌های سراسری به‌خصوص در ۶ سال گذشته نشان می‌دهد که ایثارگران وابسته و متکی به سهمیه نیستند و با تلاش و همت خود در رشته‌های مورد علاقه‌شان در دانشگاه‌های برتر کشور پذیرفته می‌شوند.
وی ادامه داد: در آزمون سراسری امسال 4 نفر از ایثارگران با تلاش وافر و رقابت نفس‌گیر در گروه آزمایشی علوم تجربی، ۴ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، 3 نفر در گروه زبان‌های خارجی و یک نفر در هر یک از گروه‌های آزمایشی ریاضی و هنر جزو ۱۰۰ نفر اول این گروه‌ها بوده‌اند.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که آیین تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر 100 کشوری بدون احتساب سهمیه در آبان‌ماه برگزار می‌شود افزود: این مراسم در تهران به صورت حضوری و همراه با ارتباط مجازی با دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi