شناسه خبر : 86365
دوشنبه 10 آبان 1400 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت همگانی

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانند خود دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با مشارکت همگانی میسر است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند مشارکت همگانی استاز زاهدان، امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه نهم آبان) در جریان بازدید از یادمان شهدای گمنام استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یادمان‌های شهدا محلی بسیار مناسب برای آشنایی جوانان با شهدا است، اظهار داشت: باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش بیشتری شود و فعالیت‌های مختلفی صورت پذیرد.

امیر سهرابی با اشاره به اینکه اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی شود، بهترین نتایج را خواهد داشت، گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و یکی از راه‌های ادای دین، شناساندن آنان به نسل‌های جدید است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: پرداختن به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، آثار و برکات گسترده و فراوانی به شکل مستقیم و غیرمستقیم در جامعه خواهد داشت.

وی بیان داشت: حفظ و گسترش آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانند خود دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با مشارکت همگانی میسر است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi