شناسه خبر : 86368
دوشنبه 10 آبان 1400 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید خدابنده: بهشتی پهناور مهیای پرهیزکاران است

شهید یوسف خدابنده در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «بشتابید به‌سوی مغفرت پروردگار خود و به‌سوی بهشتی که پهنای آن زمین و آسمان را گرفته و آماده و مهیای پرهیزکاران است.»

 

شهید خدابنده: بهشتی پهناور مهیای پرهیزکاران است

شهید «یوسف خدابنده» فرزند «عزتعلی»، پنجم فروردین‌ سال ۱۳۴۰ در ساوه دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ نهم آبان‌ سال ۱۳۶۰ در ارتفاعات الله اکبر به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید یوسف خدابنده

«بسم الله الرحمن الرحیم

درود فراوان به امام امت و رهبر مستضعفین جهان خمینی کبیر و بت‌شکن زمان که همه ما را با یاران امام حسین (ع) محشور گرداند و سلام بر شهدای گلگون کفن هفتم تیر و کل شهدا.

خواهرانم راه زینب (س) را پیش بگیرند.

مادر جان! می‌خواهم اول از تو حلالیت بطلبم و از خواهرانم که خیلی زحمتشان داده‌ام، اما اول از همه چیز می‌خواهم که خواهرانم راه زینب (س) و فاطمه (س) را پیش بگیرند و دنباله‌رو شهدای صدر اسلام باشند.

ما همه اعمالمان را به امام امت مدیونیم که ما را از خواب غفلت بیدار نمود و راه قرآن و ائمه اطهار را بر جهان آموخت و بیدار کرد.
به‌سوی مغفرت پروردگار بشتابید

از خدا و رسول آن اطاعت کنید تا مشمول رحمت و لطف خدا شوید. بشتابید به‌سوی مغفرت پروردگار خود و به‌سوی بهشتی که پهنای آن زمین و آسمان را گرفته و آماده و مهیای پرهیزکاران است.»

منبع: نوید شاهد

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi