شناسه خبر : 86386
سه شنبه 11 آبان 1400 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وحدت ارتش و سپاه؛ و توطئه‌هایی که بر باد رفت

دشمنان انقلاب با توطئه‌های متعدد و تبلیغات منفی در رسانه‌ها، دست به ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زده و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تضعیف ارتش عنوان کردند.

ارتش جمهوری اسلامی، از شجاع ترین نیروهای رزمی جهان استحسنعلی احسانی؛ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود اینکه بخش عظیمی از یگان‌های ارتش از هم پاشیده بود؛ اما ارتش در مسیر موازی با جنگ تحمیلی، هم خود را بازسازی کرد و هم به ایفای نقش برای دفاع از سرزمین ایران اسلامی پرداخت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران را می‌توان به‌عنوان یکی از نجیب‌ترین و شریف‌ترین ارتش‌های دنیا نامید؛ چراکه بدنه انقلابی ارتش در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش موثر و پررنگی ایفا کرد و در کنار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایستاد و با اقتدار ولایتمداری خود را ثابت کرد.

بر این اساس، دشمنان انقلاب و اسلام با توطئه‌های فراوان و تبلیغات منفی در رسانه‌های خود، دست به ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زده و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ضرر ارتش عنوان کردند؛ اما ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران و با همدلی و اتحاد، در زیر پرچم ولایت ایستاد و با تفکر و تدبیر انقلابی، توطئه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرد و همراه با سپاه پاسداران، شعار «ارتشی و سپاهی؛ یک لشکر الهی» را نه‌تنها در گفتار و شعار، بلکه در عمل نیز به تمام دنیا اثبات کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم والاترین شهدایی چون؛ «صیاد شیرازی»، «قرنی»، «فکوری»، «فلاحی» و صدها فرمانده جان‌برکف دیگر، برای دفاع از کیان، ناموس و اسلام کسب افتخار و عزت کرد و امروزه همه مردم به وجود چنین ارتش پرافتخار و با صلابتی که مایه سربلندی ایران عزیز شده است، برخود می‌بالند و هیچ‌گاه خدمات و ارزشمندی این ارتش الهی را در هر شرایطی فراموش نخواهند کرد.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi