شناسه خبر : 86486
شنبه 15 آبان 1400 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موزه ملی دفاع مقدس حامی هنرمندان عرصه انقلاب

جعفری گفت: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال‌های اخیر همواره حامی و پشتیبان آثار فاخر هنری با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت بوده است و از هیچ تلاشی برای توسعه و گسترش هنر و هنرمندان فروگذار نکرده است.

 

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حامی هنرمندان عرصه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت«علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در رابطه با پوئم سمفونی «اروند» که روز چهارشنبه (۱۲ آبان) از آن رونمایی شد، اظهار داشت: روز چهارشنبه به همراه حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و حمید شاه آبادی معاون سیمای رسانه ملی در مراسم رونمایی از پوئم سمفونی «اروند» شرکت کردیم.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: پوئم سمفونی «اروند» که به آهنگسازی امیرحسین سمیعی و خوانندگی علیرضا علیزاده در قالب پنج قطعه و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نقش اروند در آن دوران ساخته شده است، شرایطی را به وجود آورد که به برکت نام شهدا زمینه اجرای زنده ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما بعد از مدت‌ها دوری از صحنه اجرا فراهم شود.

وی با تاکید بر همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هنرمندانی که در عرصه موضوعات مرتبط فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تولید این اثر فاخر نتیجه همدلی و همکاری چندین مجموعه فرهنگی و انقلابی از جمله صدا و سیما، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سازمان هنری و سیمایی دفاع مقدس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال‌های اخیر همواره حامی و پشتیبان آثار فاخر هنری با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت بوده است و از هیچ تلاشی برای توسعه و گسترش هنر و هنرمندان فروگذار نکرده است؛ کما اینکه این مجموعه فرهنگی - ارزشی در ساخت پوئم سمفونی اروند نیز از هیچ تلاش و همکاری فروگذار نکرد.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان یادآور شد: رونمایی از سمفونی اروند و شنیدن این اثر فاخر علاوه بر اینکه به جهت سبک خاص خود در هنر و هنرنمایی هنرمندان بسیار تحسین برانگیز بود. همچنین به دلیل نقش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهیه و تولید آن، احساس خوشایند ناشی از مشاهده و شنیدن این اثر هنری را دو چندان کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi