شناسه خبر : 86490
شنبه 15 آبان 1400 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«ایستاده تا اوج افتخار» با پیشانی‌بندهای دانش‌آموزان

«ایستاده تا اوج افتخار» عبارتی است که در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان امسال بر روی پیشانی‌بندهای دانش‌آموزان خودنمایی می‌کرد.

 

«ایستاده تا اوج افتخار» روی پیشانی‌بندهای دانش‌آموزان «ایستاده تا اوج افتخار» عبارتی است که در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان امسال بر روی پیشانی‌بندهای دانش‌آموزان خودنمایی می‌کرد. عبارتی پرمعنا و امیدبخش که ایده استفاده از آن در این مراسم توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان طرح‌ریزی و اجرا شد.

در همین راستا، «محمدرضا آقایی» مسئول ناحیه شرق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در تشریح علت انتخاب این عبارت برای استفاده بر روی پیشانی‌بندهای دانش‌آموزان، اظهار داشت: لازمه دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی، ایستادگی و استقامت است؛ همان‌گونه که قرآن کریم تأکید کرده است؛ آن‌هایی که گفتند پروردگار ما الله است و سپس استقامت کردند، خدا هم ملائکه خود را به یاری آن‌ها می‌فرستند.

وی لازمه مبارزه با استکبار جهانی را ایستادگی دانست و گفت: وقتی می‌خواهیم مقابل مستکبران ایستادگی کنیم، باید به ایمان و امکانات خود توجه کرده و با تمام توان خود مقاومت کنیم.

آقایی به تشریح برنامه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان پرداخت و تصریح کرد: در این راهپیمایی پازلی با موضوع استکبارستیزی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و همچنین بازی دارت را نیز در اختیار آن‌ها قرار دادیم که تصویر رئیس جمهور آمریکا و رئیس رژیم صهیونسیتی روی سیبل آن قرار داشت.

وی ادامه داد: «تریبون آزاد» نیز در مسیر تجمع با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم؟» و «چرا ۱۳ آبان روز دانش‌آموز نام گرفت؟» برگزار شد.

مسئول ناحیه شرق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران با اشاره به اهمیت توجه به توانمندی‌های داخلی کشور، گفت: ماکت موشک و واکسن‌هایی که نماد «ما می‌توانیم» هستند را آماده کردیم و در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان به نمایش گذاشتیم تا این مفهوم را برسانیم که ما می‌توانیم در تمام عرصه‌ها به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتبال را به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان برای اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار کردیم، تصریح کرد: همچنین مراسم‌هایی با موضوع استکبارستیزی نظیر نواختن زنگ استکبارستیزی نیز در این راستا برگزار شد تا دانش‌آموزان در مسیر «ما می‌توانیم» و «استکبارستیزی» پیام خود را به گوش استکبار جهانی برسانند که ما نوجوانان دهه هشتادی تا آخر پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi