شناسه خبر : 86663
یکشنبه 23 آبان 1400 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز جشنواره مالک اشتر بسیج

ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

 

آغاز جشنواره مالک اشتر بسیجششمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

در این جشنواره از میان ۷۰ هزار عنوان رده بسیج، ۳۲۱ نفر تکریم و تقدیر می‌شوند و از تمبر سرلشکر شهید «سید محمد حجازی» فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج رونمایی خواهد شد.

همچنین عملکرد یک ساله رده‌های مختلف بسیج از بالاترین رده تا سطح پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بر اساس شاخص‌ها و مؤلفه‌هایی که تعریف شده است، عملکرد رده‌ها را در مأموریت‌هایی که به آن‌ها محول شده است، رصد می‌کنند و پایان هر سال بعد از چهار دوره ارزیابی، برترین‌ها در جشنواره‌های مانند جشنواره مالک اشتر بسیج مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

گروه‌های مختلف مانند پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و پایگاه‌های استعدادیابی و پایگاه‌های رشد در دایره ارزیابی عملکرد اشراف بسیج قرار دارند و در حدود ۲۸ عنوان رده مختلف بسیج ارزیابی میدانی و تحقیق و تقدیر می‌شوند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi