شناسه خبر : 86732
سه شنبه 25 آبان 1400 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«زندگی خانوادگی جانبازان» به قلم یک جانباز نخاعی رونمایی شد

کتاب "زندگی خانوادگی جانبازان" که با همکاری خانم دکتر نظری، پژوهشگر مسایل اجتماعی، مدرس دانشگاه و فعال حوزه نشر، در انتشارات "بشارت" به زودی روانه بازار خواهدشد حاصل دوسال کار طاقت‌فرسا...

فاش نیوز - مراسم رونمایی از کتاب "زندگی خانوادگی جانبازان" به قلم جانباز نخاعی، دکتر "قاسم اویسی فردویی" دیروز به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی، مراسم رونمایی از کتاب "زندگی خانوادگی جانبازان" به قلم جانباز نخاعی، دکتر "قاسم اویسی فردویی" بعدازظهر دیروز به همت گروه واتساپی «دعوت» و به صورت مجازی برگزار شد.

این رونمایی مجازی با استقبال جانبازان نخاعی حاضر در گروه مواجه شد که نشان از عشق و علاقه وافر این قشر به  علم و فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه  کتاب‌های حوزه مسایل ایثارگران دارد.

کتاب "زندگی خانوادگی جانبازان" که با همکاری خانم دکتر نظری، پژوهشگر مسایل اجتماعی، مدرس دانشگاه و فعال حوزه نشر، در انتشارات "بشارت" به زودی روانه بازار خواهدشد حاصل دوسال کار طاقت‌فرسا بوده است.

گفتنی است جانباز، دکتر قاسم اویسی درسال 1344 در روستای "فردو" از توابع بخش کهک استان قم، در خانواده ای مذهبی متولدشده است. او در سال 1360 در سن16 سالگی به جبهه اعزام شده و در منطقه دارخوین، در پاتک دشمن به درجه جانبازی از ناحیه نخاع نایل گردیده است.

اینستاگرام
درود بر استاد ارجمند جناب دکتر اویسی.
یاد آن روزهای پر از خاطره در اسایشگاه شهید مطهری اصفهان به خیر.
جناب آقای دکتر اویسی
رونمایی از کتاب ارزشمند و گران‌سنگ شما را تبریک عرض می کنم.
کتاب واقعا مفیدی است و به جانبازان خواندن آن توصیه می گردد.
آرزوی موفقیت و سربلندی برایتان دارم
تبعیض ها باید برداشته شده وبه کلیه جانبازان که شهدای طنده ویادگاران جنگ هستن رسیدگی شود نگزارید خانواده های شهدا وجانبازان در پیچ وخم زندگی دچار مشکل شوند امام خمینی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi