شناسه خبر : 86772
پنجشنبه 27 آبان 1400 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقوع عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی از وقوع عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امشب از زخمی شدن چند تن از نیرو‌های این رژیم در نتیجه عملیات حمله با سلاح سرد داخل منطقه قدیم قدس اشغالی خبر دادند.

این در حالی است که شبکه المسیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو سرباز این رژیم بر اثر عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند. به نوشته المسیره نیرو‌های رژیم صهیونیستی به سوی یک جوان با ادعای اجرای عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند نیرو‌های رژیم صهیونیستی در پی این حادثه به فلسطینی‌ها یورش بردند. شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز از به شهادت رسیدن عامل این عملیات شهادت طلبانه که دو نفر از نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی را زخمی کرده بود، خبر داد.

همچنین منابع صهیونیستی اعلام کردند این عملیات در نزدیکی شهرک صهیونیستی «عطیرت کوهنیم» به وقوع پیوسته است.

گفتنی است روز گذشته جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه شنبه نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد: خون پاک مجاهدان جنبش جهاد اسلامی همچنان می‌جوشد و در جای جای فلسطین عزیز و غصب شده جاری می‌گردد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی که در واکنش به شهادت «بنی عوده» جوان فلسطینی ۲۶ ساله در شهرک «طمون» واقع در کرانه باختری صادر شده، آمده بود: این مجاهد قهرمان، به محض دریافت خبر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» و بازداشت‌های گسترده در این شهر با عمل به وظیفه جهادی اش خود را از شهرک طمون به شهر طوباس رساند و به ندای دفاع از خاک و مقدسات در مقابل یورش نظامیان صهیونیست لبیک گفت و لحظه‌ای پا پس نکشید.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi