شناسه خبر : 86851
دوشنبه 01 آذر 1400 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حکم فرهاد دانشجو

فرزند جانباز پرکره مشاورایثارگران دانشگاه تربیت مدرس شد

محمد حسین پرکره، فرزند جانباز نخاعی و مشاور امور جانبازان رئیس بنیاد شهید، با حکم فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت مدرس، به سمت "مشاور امور ایثارگران و خانواده شهدا"ی این دانشگاه منصوب شد.

فاش نیوز - با حکم سرپرست دانشگاه، محمد حسین پرکره به سمت "مشاور رئیس در امور ایثارگران و خانواده شهدا" منصوب شد.

برپایه این گزارش، محمد حسین پرکره، فرزند جانباز نخاعی و مشاور امور جانبازان رئیس بنیاد شهید، با حکم فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت مدرس، به سمت "مشاور امور ایثارگران و خانواده شهدا"ی این دانشگاه منصوب شد.

در این حکم که به امضای دکتر فرهاد دانشجو رسیده، آمده است: "نظر به مراتب تعهد، شایستگی، توانمندی و تجارب جنابعالی، برای مدت دو سال به سمت " مشاور رئیس در امور ایثارگران و خانواده شهدا " دانشگاه منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، اعتقاد راسخ و عمل به آموزه ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از سیره شهدای راه اسلام همراه با برنامه ریزی، سعه صدر و بهره گیری از توان همکاران و مشاوران دلسوز، متعهد و متخصص در راستای بیانیه «گام دوم انقلاب» تلاش جهادی نمایید و در اجرای منوّیات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و ارتقای علمی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی موفق باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات شما را در عمل به وظایف محوله، خدمت به دانشگاه و جامعه ایثارگر و علمی کشور و تحقق ارمان های انقلاب اسلامی خواستارم."

اینستاگرام
سلام. در حالیکه این روزها بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران و خانواده هایشان با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مطرح است بانک سینا در تارنمای اطلاع رسانی خود استخدام نیروها در شغلهای مختلف را خبرشو زده که هیچ سهمیه ای برای خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران لحاظ نکرده و آزمونش هم 12 آذر است. مگر این بانک تابع سیاستهای وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی و امور اداری و استخدامی کشور نیست که بحث خصوصی سازی خود را مطرح میکند پس چگونه در همه جاها از وام دهی و سود و بخشنامه های دیگر تابع است و اینجا رعایت نشده است. لطفا به گوش مسئولان بانک سینا، نمایندگان مجلس، وزیر اقتصادودارایی، رئیس بانک مرکزی و ریس امور اداری و استخدامی رسانده تا مهلت ثبت نام و آزمون را تاخیر و با لحاظ شرکت خانواده های ایثارگران ما هم بتوانیم شرکت کنیم و دیگر ادارات این کار را نکنند.
با تشکر
سلام ظاهرآ دراین دولت هم بایستی منتظر انتصابات قوم وقبیله ای باشیم، جناب پرکره انتصاب فرزندتان را به سمت مشاورامورایثارگران وخانواده شهداء تبریک عرض میکنیم امیدواریم این انتصابات فامیلی رانتی ادامه داشته باشد.
این دکتر همون فرهاد دانشجوی خودمون نیست که تو آسانسور بود خدا قوت
اون عکس و تصویر آسانسور ساختگی بود
متاسفم براتون که چنین تفکری دارید و چقدر برای آخرت خودت توشه جمع میکنی
نه عزیزم آن برادر ایشان کامران بود.
در آسانسور چه می کرد!؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi