شناسه خبر : 86854
سه شنبه 02 آذر 1400 , 08:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز بصیر ۷۰ درصد سبزوار آسمانی شد

پیکر مطهر جانباز شهید "حاج سلیمان رضایی یگانه" پس از اقامه نماز، با حضور خانواده شهید، مسئولین محلی و ایثارگران تشییع می گردد و در جوار دیگر شهیدان این خطه در گلزار شهدای مرکزی سبزوار به خاک سپرده خواهد شد.

فاش نیوز - جانباز بصیر ۷۰ درصد سبزوار "سلیمان رضایی یگانه" پس از سال های مجاهدت و صبوری و تحمل سال‌ها مشقات ناشی از مجروحیت، شامگاه یکشنبه 30 آبان‌ماه دعوت حق را لبیک گفت و به فوض عظیم شهادت نائل امد.
مراسم بدرقه این جانباز معظم ساعت 9 صبح امروز (دوم آذرماه) از مقابل مسجد جامع شهر سبزوار به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.
 
جانباز سرافراز بصیر ۷۰ درصد «رضایی یگانه» به یاران شهیدش پیوست

بنا بر این گزارش پیکر مطهر جانباز شهید "حاج سلیمان رضایی یگانه" پس از اقامه نماز، با حضور خانواده شهید، مسئولین محلی و ایثارگران تشییع می گردد و در جوار دیگر شهیدان این خطه در گلزار شهدای مرکزی سبزوار به خاک سپرده خواهد شد.
جانباز شهید سلیمان رضایی یگانه در اول فروردین ماه سال 1339 در سبزوار چشم به جهان گشود و با احساس مسئولیت بسیار برای دفاع از کیان اسلام، انقلاب و کشورش راهی جبهه های نبرد حق بر علیه باطل شد و در جریان عملیات بیت المقدس، حین آزادسازی خرمشهر از ناحیه ریه و دو چشم دچار مجروحیت شدید شد و مدال پر افتخار ایثار و جانبازی را از آن خود کرد.
از این جانباز شهیدِ سعید، چهار فرزند به یادگار مانده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi