شناسه خبر : 86890
چهارشنبه 03 آذر 1400 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت هفته بسیج همایش بسیجیان، "پیروان ولایت" برگزار شد

تجلیل از بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج "همایش پیروان ولایت" در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد...

فاش نیوز - همزمان با بزرگداشت هفته بسیج "همایش پیروان ولایت" در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران و سرهنگ پاسدار، فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید، از تعدادی از بسیجیان سازمان بنیادشهید تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، سردار پاسدار علی فدوی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بنیادشهید و امور ایثارگران طبق فرمان حضرت امام(ره) برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکیل شده است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران با اشاره به مقام شامخ شهدا در نزد خداوند متعال خاطرنشان کرد:خداوند خود را جانشین شهدا در میان خانواده های آنان می داند. پس هرکس خانواده شهدا را خشنود کند خداوند را خشنود کرده و هرکس خانواه شهدا را بیازارد خداوند را خشمگین کرده است. چرا که شهدا دارای مرتبه بسیار بالایی هستند که ما خوشبختانه می توانیم خیر و برکت را با خدمت کردن به خانواده این عزیزان دریافت کنیم.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در دوران انقلاب اسلامی متذکر شد: بسیجیان عزیز برای حفاظت از انقلاب اسلامی از بذل جان خود کوتاهی نکرده اند و 100هزار بسیجی شهید نیز نشانه قوی و محکمی بر این موضوع است.

سردار فدوی سپس به نقش بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اتحاد بسیار عظیمی از 80 کشور جهان بر علیه کشور ما شکل گرفته است و تا به امروز هم این دشمنی ها ادامه دارد اما اتحاد مستحکمی که در بین مردم کشور ما وجود دارد، جلوی این دشمنان را سد کرده است. همچنین نیروی مقاومت بسیج در هرکدام از این عرصه ها وارد شده مشکلات برطرف شده است و امروز تحریم و تهدید دشمن به برکت بسیج، تبدیل به فرصت شده است.

در ادامه این مراسم، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان بنیادشهید و امور ایثارگران همانند تمام کارکنان بنیاد در مسیر خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلاش وافری می کنند و فداکاری و گذشت همواره شکل دهنده مسیر آنهاست.  

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید یادآور شد: کمک های مومنانه در طول مدت شیوع کرونا و اعلام "کارمند تراز انقلاب اسلامی" که امسال دومین مرحله آن نیز انجام شده است از دیگر اقدامات بسیج بنیادشهید و امور ایثارگران است.

در ادامه این مراسم که برای تمامی مراکز بنیاد شهید در استان ‌های سراسر کشور به صورت وبینار قابل مشاهده بود، مسولان برخی استانها طی سخنانی کوتاه به بیان دیدگاه های خود در خصوص هفته بسیج پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi