شناسه خبر : 86942
یکشنبه 07 آذر 1400 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمحل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران:

نمایشگاه تجیهزات توانبخشی جانبازان برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین پس از وقفه ای دوساله بخاطر شیوع ویروس کرونا، از روز سه شنبه ۱۶ تا ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید چمران جنوب برگزار خواهد شد.

فاش نیوز - ششمین نمایشگاه بین المللی نخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی جانبازان و معلولین و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین پس از وقفه ای دوساله بخاطر شیوع ویروس کرونا، از روز سه شنبه 16 تا 19 آذرماه 1400 از ساعت 10 صبح تا 17 در محل دائمی نمایشگاه شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید چمران جنوب برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است طی سنوات گذشته که این نمایشگاه در محل فوق برگزار شده بود، انجمن جانبازان نخاعی برای معرفی آخرین تجهیزات و لوازم توانبخشی از شرکت های معتبر ایرانی به جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی و ویلچری دارای غرفه بود که با استقبال کم نظیر جانبازان، غرفه انجمن جانبازان نخاعی به عنوان غرفه نمونه معرفی گردید.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi