شناسه خبر : 87007
سه شنبه 09 آذر 1400 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «رحیمی‌زاده» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه «زهرا غروب» مادر شهیدان والامقام «سهراب و اسفندیار رحیمی‌زاده» از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «رحیمی‌زاده» به فرزندان شهیدش پیوست
 مرحومه «زهرا غروب» مادر شهیدان والامقام «سهراب و اسفندیار رحیمی‌زاده» از شهدای استان خوزستان، پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش، در 92 سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان شاهین‌شهر اصفهان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران روز دوشنبه 8 آذرماه در گلزار شهدای آن شهرستان به خاک سپرده شد.
شهید «اسفندیار رحیمی‌زاده» 24 آذرماه سال 1333 در شهرستان آبادان متولد و 25 آبان‌ماه 1359 در بمباران هوایی بندر ماهشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، به مقام شهادت نائل شد.
برادر او شهید «سهراب رحیمی‌زاده» هم دهم فروردین‌ماه سال 1340 در شهرستان آبادان متولد و در در بمباران هوایی شهر اندیمشک بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi