شناسه خبر : 87217
شنبه 20 آذر 1400 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دیدار مسئولان گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر با فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان شد:

نهمین مرحله اردوی جهادی ایثارگران بدون مرز در بشاگرد برگزار می‌شود

سردار زیراهی، محرومیت زدایی را یکی از وظایف ذاتی سپاه و از توصیه های مقام معظم رهبری دانست...

فاش نیوز - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی را زمینه‌ساز حضور موثر و هدفمند آنها در روستاها و مناطق محروم کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، اعضای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز و مدیر مجمع رهروان ولایت با فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر دیدار و در خصوص اهداف محرومیت زدایی در استان بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار که به منظور استفاده از ظرفیت های منطقه دوم ندسا در محرومیت زدایی از روستاها و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر و مسئول مجمع رهروان ولایت با فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، سردار زیراهی، محرومیت زدایی را یکی از وظایف ذاتی سپاه و از توصیه های مقام معظم رهبری دانست و حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی را موجب حضور موثر و هدفمند این گروه ها در روستاها و مناطق محروم بشمار آورد.

این گزارش حاکی است، سرهنگ فقیه، مسئول مجمع رهروان ولایت نیز فعال شدن ظرفیت های مجمع رهروان ولایت استان بوشهر برای حرکت های خیرخواهانه، محرومیت‌زدایی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از اولویت های مهم و برنامه‌های اصلی سال جاری این مجمع عنوان و بر استمرار اقدامات خداپسندانه تاکید کرد.

در ادامه مسئول گروه جهادی ایثارگران بدون مرز ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برگزاری هشت مرحله اردوی جهادی در روستاهای محروم منطقه بشاگرد و روستاهای هدف گروه در استان بوشهر، ادامه این حمایت ها را موجب تقویت امید و تثبیت جمعیت در روستاها و مناطق محروم دانست.

در این دیدار همچنین اعضای این گروه جهادی اهداف و برنامه های گروه را برای برگزاری نهمین مرحله اردوی جهادی در محروم ترین روستاهای ایران (در منطقه  بشاگرد) و در دی ماه سال جاری را تشریح کردند.

در پایان این مراسم به رسم یادبود با تقدیم هدیه و چفیه به عنوان نماد رزمندگان دفاع مقدس، از زحمات و تلاش های سردار زیراهی، فرمانده منطقه دوم  ندسا تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi