شناسه خبر : 87260
یکشنبه 21 آذر 1400 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

 

مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شودسردار یعقوب سلیمانی با گرامیداشت یاد و ایثار‌های «سردار دل‌ها»، اظهار داشت: دو سال از شهادت «حاج قاسم» می‌گذرد، اما هنوز هم باور شهادت ایشان سخت است. شهید سلیمانی شخصیتی چندوجهی داشت و علاوه بر آن که «مرد میدان» بود، آثار فرهنگی فاخری از خود به یادگار گذاشت که از جمله می‌توان به «زندگینامه خودنوشت» ایشان اشاره کرد.

وی افزود: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به یکی از رسالت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران که توجه به مسائل فرهنگی است، امسال و به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» را برگزار می‌کند. قالب این مسابقه نقاشی است و تمامی دانش آموزان سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

سردار سلیمانی با بیان این که مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» با همکاری اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، موضوعات این مسابقه را «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» اعلام کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ششم دی‌ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و گفت: تاریخ این مسابقه تمدید نخواهد شد و داوری مسابقه و اعلام نتایج نهم دی‌ماه انجام و ۱۸ دی‌ماه هم‌زمان با دهه مقاومت و بصیرت به ۱۰۰ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi