شناسه خبر : 87274
یکشنبه 21 آذر 1400 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین شناور اطلاعاتی ایران در گام نهایی آماده‌سازی

فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش گفت: اولین شناور اطلاعاتی این نیرو با نام شیراز (طلائیه) در گام نهایی آماده‌سازی است.

 

اولین شناور اطلاعاتی ایران در گام نهایی آماده‌سازی به نقل از روابط عمومی ارتش، فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش در خصوص ناوشکن اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران «شیراز» (پروژه در حال ساخت طلائیه)، اظهار داشت: این شناور اولین ناوشکن ایرانی مجهز به آشیانه بالگرد بوده و دارای دکلی متفاوت برای نصب رادار‌های بومی است.

وی افزود: در ساخت این ناوشکن مجموعه وسیعی از امکانات جنگ الکترونیک، شناسایی و اطلاعاتی به کار رفته که با همت متخصصان داخلی و دانش بومی جوانان کشور عزیزمان آزمایش‌های اولیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و در مراحل پایانی آماده‌سازی است.

بنا‌بر این گزارش، این شناور اطلاعاتی پس از اتمام آزمایش‌های مراحل فنی و عملیاتی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi