شناسه خبر : 87306
دوشنبه 22 آذر 1400 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«نداجا» هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی ندارد

دریادار ایرانی از توان نیروی دریایی در زمینه برطرف کردن نیازهای خود در زیر سطح دریا خبر داد و گفت: در حوزه ساخت زیردریایی تمامی موانع را پشت سر گذاشته‌ایم.

 

نداجاامیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی اظهار داشت: نیروی دریایی با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا براساس تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی پیش می‌رود و تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از نیروهای جوان مستعد در جهت اعتلای توان دفاعی و افزایش اقتدار دریایی حرکت کند.

وی افزود: نیروی دریایی در سه محیط زیرسطح، سطح و هوا تمام تلاش خود را معطوف کرده است و امروز در بخش زیردریایی تمامی موانع را کنار زده است و تجهیزات مورد نیاز را در این رابطه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی طراحی و می‌سازد.

دریادار ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی در حوزه سطحی ساخت ناوشکن‌های کلاس جماران را پشت سر گذاشته و امروز به عرصه ساخت ناوشکن‌های سنگین در حال ورود است.

فرمانده نیروی دریایی در حوزه ساخت اثرسطحی‌ها گفت: نیروی دریایی قادر به برطرف کردن نیازهای خود در حوزه اثرسطحی است و در حوزه ساخت پهپاد، هواناو، بالگرد، هواپیما و سایر نیازمندی‌ها نیز با تمام توان گام برمی‌دارد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi