شناسه خبر : 87409
شنبه 27 آذر 1400 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میز خدمت مدیران بنیادشهیددر استان قم

معاون تعاون و امور اجتماعی، معاون بهداشت و درمان و تعدادی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان ششمین سفر استانی رئیس بنیاد شهید با حضور در میز خدمت بنیاد استان قم به سؤالات و درخواست‌های ایثارگران پاسخ دادند.

 

حضور معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت استان قمدیدار بی واسطه معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف طرح مسائل، مشکلات و درخواست‌های جامعه معزز شهدا و ایثارگران در راستای افزایش اعتمادسازی، حل مشکلات این عزیزان و کسب رضایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قم، از برکات سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به این استان بود.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان قم از صبح امروز (پنجشنبه) جهت رسیدگی به درخواست‌ها و سؤالات ایثارگران در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان حضور یافتند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دیدار با جامعه معزز ایثارگر استان قم، مشکلات مسکن، اشتغال و معیشت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم جهت پیگیری آن صادر کرد.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با حضور در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان مشکلات مربوط به خدمات بیمه، درمان و تجهیزات پزشکی جانبازان این استان را بررسی کرد.

علاوه بر این، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان این سفر گروهی را جهت رسیدگی دقیق به نامه‌های دریافتی مردمی تعیین کرده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
باسلام وعرض ادب این سازمان کهنسال فرتوت خدماتش از کمیته امداد کمتره خدماتش کجاست که میز خدمت داشته باشد این خیمه شب بازی را جمع کنید پیرشدیم و جز ستم ندیدیم . الله علیمم به ذات صدور . خداوند از باطنهای تک تک شما آگاه است .واگذارتان کردیم به بخدا .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi