شناسه خبر : 87479
دوشنبه 29 آذر 1400 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و مقاومت در دهه فج

جعفری گفت: به زودی سامانه اسناد دفاع مقدس را راه‌اندازی خواهیم کرد تا بالغ بر ۱۰ میلیون سند دفاع مقدس در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

 

رونمایی ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و مقاومت در دهه فجر/ سامانه اسناد دفاع مقدس به زودی راه اندازی  می‌شودعلی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم رونمایی از ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه، ایثار و شهادت (جشنواره کتاب سرو) که صبح امروز (دوشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز توفیق داریم از ۱۰۰ عنوان کتاب جدید در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت که مربوط به شش ماه اول سال ۱۴۰۰ است رونمایی کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در دهه فجر نیز ۱۰۰ عنوان کتاب دیگر در حوزه دفاع مقدس و انقلاب را رونمایی کنیم و آن‌ها را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

جعفری با بیان اینکه مفتخریم که موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علاوه بر فعالیت فرهنگی، گردشگری در حوزه پژوهش و علمی هم ورود کرده است، گفت: بزرگترین کتابخانه حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در ایران را در این موزه داریم و قریب به ۳۰ هزار عنوان کتاب و منبع پژوهشی در این کتابخانه موجود است.

وی تصریح کرد: سامانه جدیدی تحت عنوان سامانه جامع کتابخانه دفاع مقدس را طراحی کردیم و همه کتابخانه‌های کشور به این سامانه متصل شدند تا در اقصی نقاط کشور پژوهشگران بتوانند به منابع پژوهشی و علمی دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: به زودی سامانه اسناد دفاع مقدس را راه‌اندازی خواهیم کرد و بالغ بر ۱۰ میلیون سند دفاع مقدس در اختیار پژوهشگران قرار بگیرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi