شناسه خبر : 87673
پنجشنبه 09 دي 1400 , 13:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم گرامیداشت جانباز شهید «حاج حسن ایرلو»

محمد صادق فضلی دستیار ویژه و مشاور وزیر امور خارجه هفتم دی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباز سرافزار اسلام شهید حاج حسن ایرلو فرزند سبلان و سفیر ایران در یمن اظهار داشت: حاج حسن جزئی از تاریخ فردای یمن خواهد بود او حتی برای درمان بیماری خویش، حاضر نشدند مردم یمن را ترک کنند و امروز وظیفه ماست تا پیام شهید را به جهانیان برسانیم.

در این مراسم که مسئولان نظامی و اداری و جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند حاضران با مداحی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند، همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با دایر کردن ایستگاه صلواتی در محل برگزاری یادواره برپا کرده بود.

شهید حاج «حسن ایرلو» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، برادر دو شهید و سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، فرزند برومند و خلف استان اردبیل بود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و کوتاهی دولت‌های استکباری برای انتقال ایشان به کشور به درجه رفیع شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi