شناسه خبر : 87692
شنبه 11 دي 1400 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضرت سیدالشهدا(ع) گره فتنه ۸۸ را باز کرد

حضرت سیدالشهدا(ع) گره فتنه 88 را باز کرد

اگر از ضرب و جرح مامور نیروی انتظامی، عریان کردن بسیجی، کشتن مردم عادی و تخریب اماکن دولتی بگذریم؛ نمی‌توان از سنگ باران کردن عزاداران حسینی عبور کرد.

سال 88 به گونه‌ای روزهای خود را سپری کرد که هرکدام از این روزها درس‌هایی برای ملت ایران داشت، درس‌هایی که هر کدام از آنها را می‌توان در یک کتاب جمع‌آوری کرد.

روزهایی که برخی از مدعیان امام(ره) و انقلاب اسلامی با دشمن هم‌نظر شدند و گوشه گوشه کشورمان را تبدیل به آشوب کردند. در مرحله ابتدایی انتخابات 88، افرادی ادعای تقلب در انتخابات را اعلام کرده، اما هیچ وقت ادعاهای آنها ثابت نشد و آنها نتوانستند حتی یک مورد از دروغ‌ها و تهمت‌های خود را ثابت کنند. بر همین اساس تصمیم گرفتند  شکست خود را با تسویه حساب کردن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خیابان‌ها و معابر جبران کنند. هر چند برخی از خواص و مردم در دام تبلیغاتی آنها قرار گرفته و آنها را مشایعت کردند اما تجاوز و بی‌احترامی به عزاداران حسینی را نتوانستند بربتابند به همین دلیل با حضور خود غائله آشوبگران را جمع کردند.

چراکه اگر از ضرب و جرح مامور نیروی انتظامی، عریان کردن بسیجی، کشتن مردم عادی و تخریب اماکن دولتی بگذریم؛ نمی‌توان از سنگ باران کردن عزاداران حسینی عبور کنیم. عزادارانی که در روز عاشورا برای مولای خودشان اقامه عزا کرده بودند، مورد هجوم وحشیانه  اغتشاشگران قرار گرفتند و در اینجا مشخص شد که درد این فتنه‌گران، انتخابات و رای‌گیری‌ها نیست بلکه آنها از بن با اسلام و انقلاب زاویه دارند.

در اینجا بود که خون حضرت سیدالشهدا(ع) تمام فضاهای غبارآلود فتنه و جامعه را شفاف و درد آنها را عریان کرد. روزهایی اغتشاشگران و فتنه‌گران با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی غربی و آمریکایی، شبانه‌روز به جان ملت ایران افتادند و خون این افراد را با اقدامات و رفتارهای ناشایست خود در شیشه کردند تا بتوانند با فشار، نظر خود را به حاکمیت تحمیل کنند. اما امام حسین علیه السلام به کمک ملت ایران  آمدند و غائله سردمداران استکبار را از بین بردند. بی‌تردید خون حضرت سیدالشهدا(ع) همچنان گره‌های بزرگی را باز می‌کند.

«ما ملت امام حسینیم»؛ این جمله‌ایست که سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران لقب داده که شاهد عینی آن فتنه 88 بود؛ چراکه حضرت سیدالشهدا(ع) در روزهایی که برخی از افراد راه را گم‌ کرده بودند آنها را در پشت سر ولایت فقیه قرار داده و راه صحیح را نمایان کردند و 9 دی نیز تبلور این تفکر شد.

نگارنده: محمد کربلایی اسماعیل

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi