شناسه خبر : 87717
یکشنبه 12 دي 1400 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم یادبود شهید والامقام «سید ابوالفضل حسنی» برگزار شد

مراسم یادبود شهید والامقام «سید ابوالفضل حسنی» از شهدای گمنام تازه شناسایی شده با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  در بوستان شهید آل اسحاق شهر بدره برگزار شد.
 
مراسم یادبود شهید والامقام «سید ابوالفضل حسنی» برگزار شد
مراسم یادبود شهید والامقام «سید ابوالفضل حسنی» از شهدای گمنام تازه شناسایی شده با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و خانواده‌های معظم شهدا در بوستان شهید آل اسحاق شهر بدره برگزار شد.
جمال اسدی، مدیرکل بنیاد استان ایلام در این مراسم ضمن خیرمقدم به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: نمیدانم شرح ایثارگری مردم را از کجا باید شروع کنم. از رزم جانانه شهید وطن «سید ابوالفضل حسنی» و یا دلهره و اضطراب فرماندهان ارتش مقتدرمان که مدت هشت روز در جستجوی سرباز گم شده خود بودند تا اینکه مطمئن شدند به مقام شهادت رسیده است؛ یا از آن لحظه‌ای سخن بگویم که خبر شهادت شهید ابوالفضل به مادر بزرگوارش اعلام شد، در صورتی که از پیکر مطهرش هیچ اثری نبود.
اسدی خطاب به خانواده شهید «سید ابوالفضل حسنی» گفت: از ایثارگری و بزرگواریتان که بر استان ایلام و بر مردم شهر بدره منت گذاشتید و اجازه دادید پیکر این شهید در این شهر و دیار بماند و زیارتگاهی برای همه مردم این استان باشد و خاک پاک مزارش را توتیای چشم خود قرار دهیم، از شما سپاسگزاریم. بی تردید همواره از کرامات این شهید گرانقدر بهره‌مند خواهیم شد، چرا که مزار مطهرش برای همیشه تاریخ زیارتگاه عاشقان خواهد بود و همه دلشکستگان از نقاط مختلف خود را برای زیارت و طلب حاجات، به این مکان مقدس خواهند رساند.
«سید ابوالفضل حسنی» از شهدای گمنام تازه شناسایی شده آرمیده در شهر بدره است که در سال 1366 در عملیات مسلم ابن عقیلم در منطقه عملیاتی نهر عنبر به فیض والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سال 1393 شناسایی و پس از تفحص، به عنوان شهید گمنام در بوستان شهید آل اسحاق شهر بدره تشییع و تدفین شده بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi