شناسه خبر : 87768
سه شنبه 14 دي 1400 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان گرانقدر «محسنی‌فر» آسمانی شد

«حاج صفرعلی محسنی‌فر» پدر شهیدان گرانقدر «محمدتقی و رضا محسنی‌فر» از استان یزد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان گرانقدر «محسنی‌فر» آسمانی شد
حاج صفرعلی محسنی‌فر پدر شهیدان محمدتقی و رضا محسنی‌فر دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر شهید امروز ساعت 14:30 از روضه رضوان به طرف آستانه مقدسه حضرت خدیجه خاتون(س) تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
شهید محمدتقی محسنی‌فر دوازدهم تیر ۱۳۳۷، در محله مهرجرد از توابع شهرستان میبد به دنیا آمد و دهم مهر ۱۳۵۹، با سمت فرمانده گردان در خرمشهر بر اثر انفجار خمپاره به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای شهرستان خرمشهر به خاک سپردند. 
برادرش رضا محسنی‌فر هم سوم شهریور ۱۳۴۶ در شهرستان خرمشهر به دنیا آمد و پانزدهم مرداد ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در حاج عمران بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد. مزار این شهید والامقام در امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد قرار دارد. 
منبع: ایثار
اینستاگرام
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
اللّٰهُمَّ كَمَا آمَنْتُ بِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَلَمْ أَرَهُ فَأَرِنِي فِي الْجِنانِ وَجْهَهُ. اللّٰهُمَّ بَلِّغْ رُوحَ مُحَمَّدٍ عَنِّي تَحِيَّةً كَثِيرَةً وَسَلاماً.
اینک که تقدیر الهی بر این قرار گرفت که یکی از رهروان صدیق چهارده معصوم سلام‌الله‌علیهم اجمعین و امام امت رحمت‌الله‌علیه و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی آقای حاج صفرعلی محسنی فر پس‌از عمری مجاهدت و ایثار و تقدیم دو شهید به انقلاب اسلامی و انیس شهدا در تمامی عمر بابرکتشان و شرکت در کارهای خیر با تمام وجودشان به دیدار معبود خود شتافت و ما نیز به تأسی از سیره و آموزه‌های ارزشمند فرهنگ متعالی شیعی حامد و شاکر هستیم. ایشان در طول حیات طیبه خود با همه سختی‌ها و مشکلات جز کلمه شکر بر زبان جاری نمی‌ساختند و همیشه جز رضای الهی مد نظرشان نبود.
ما عزاداران و داغداران فقدان این عزیز و پیرو ولایت بر خود فرض می‌دانیم که مراتب سپاس و تشکر خود را از ابراز همدردی و همراهی همه بزرگواران به‌ویژه حضرت آیت الله اعرافی رییس حوزه‌های علمیه سراسر کشور، امام‌جمعه محترم شهرستان میبد، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، استاندار استان یزد.،فرمانده محترم سپاه میبد،نماینده محترم شهرستان میبد در مجلس شورای اسلامی، بنیاد شهید استان یزد و میبد، شورای شهر و شهرداری محترم وهمکاران آموزش‌وپرورش استان یزد و میبد و همه مسئولین شهری و استانی و همه همشهریان باوفا شریف که با قدم و قلم خویش تسلای ما بودند تقدیم محضر مبارک‌شان بنماییم و از درگاه خداوند متعال، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طول عمر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (زید عزه) و توفیق روزافزون همه سروران گرامی را خواستاریم.
خانواده حاج صفرعلی و شهیدان محسنی فر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi