شناسه خبر : 87778
سه شنبه 14 دي 1400 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج قاسم یک دیپلمات مقتدر بود

سردار اشتری با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود، گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی را از نظر اخلاص، تدین، مهربانی، شجاعت و استراتژیک بودن تببین کنیم، می‌بینیم که ایشان صرفا یک نظامی نبود، بلکه یک دیپلمات قوی بود.

 

سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریست بود/ شهید سلیمانی یک دیپپلمات قوی بود با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود، اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی الگویی برای نیروهای مسلح کشورهای منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: حاج قاسم به دلیل رشادت، اخلاص و اینکه تمام وجودش را برای امنیت همه مردم، مسلمان و غیر مسلمان گذاشت افتخار مردم ایران، نیروهای مسلح و تمام آزادی‌خواهان جهان است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی را از نظر اخلاص، تدین، مهربانی، شجاعت و استراتژیک بودن تببین کنیم می‌بینیم که ایشان صرفا یک نظامی نبود بلکه یک دیپلمات قوی بود.

سردار اشتری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «مکتب سردار سلیمانی» افزود: در مکتب شهید سلیمانی یک نوجوان و جوان، پیرمرد و پیرزن، نظامی و غیر نظامی می‌تواند حضور داشته باشد و از ابعاد مختلف زندگی ایشان درس بگیرد و راهی که شهید سلیمانی رفته است را طی کند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: این مکتب تا زمانی که در جمهوری اسلامی ایران و در بین جوانان ما زنده و الگو باشد ما همه جا پیروز هستیم و موفقیت پی در پی خواهیم داشت.

سردار اشتری اظهار داشت: امروز مردم با پیروی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و به خصوص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه سربلند و پیروز خواهند بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi